اخبار داغ

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان اصفهان:

جشنواره ققنوس، فضایی برای محک استعداد دانشجویان

جشنواره ققنوس، فضایی برای محک استعداد دانشجویان
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: جشنواره ققنوس به نوعی یک عصر جدید برای دانشجویان است تا توانایی خود را بسنجند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص برگزاری جشنواره دانشجویی ققنوس اظهار کرد: امسال چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویی ققنوس در محورهای مختلف شعر و ادبیات، گرافیک و نقاشی، کاریکاتور، هنرهای سنتی و صنایع دستی، خوشنویسی، استندآپ کمدی، فیلم کوتاه و داستان و هنرهای آوایی و تئاتر صحنه ای و میدانی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: جشنواره ققنوس با موضوعات روز مانند مطالبات اقتصادی و گام دوم انقلاب برگزار و برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری معرفی می شوند.

,

وی افزود: این جشنواره به نوعی یک عصر جدید برای دانشجویان است تا توانایی خود را بسنجند و برای تقویت علمی آن ها کارگاه هایی برنامه ریزی کردیم تا در رشته های هنری که علاقه دارند، تقویت شوند.

,

مرادی با توضیح اینکه داوری و اختتامیه جشنواره مرحله استانی اواخر آذر برگزار می شود، بیان کرد: سال گذشته جشنواره با استقبال وبی روبرو بود  که از میان حجم آثار، 250 اثر داوری شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته سه نفر از برگزیدگان استانی به مراحل کشوری معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه