اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور:

مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کشور در نیشابور برگزار می‌شود

مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کشور در نیشابور برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور گفت: مرحله نهایی مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری استقامت و تایم تریل کشور طی دو روز در نیشابور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محسن کاوه آهنگر گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری مرحله آخر لیگ جوانان کشور و همچنین تعیین باشگاه قهرمان کشور طی ۲۳ و۲۴ آبان به میزبانی شهرستان نیشابور و در بلوار شهید شوشتری معروف به جاده باغرود برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های استقامت و تایم تریل برنامه‌ریزی شده است و طبق برنامه‌ها طی دو روز از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نیشابور اظهار داشت: در این مسابقات حدود ۸۰ نفر از دوچرخه سواران کشور با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت باشگاه قهرمان کشور مشخص خواهد شد.

,

کاوه آهنگر تصریح کرد: شهرستان نیشابور ظرفیت بسیار مطلوبی در بخش دوچرخه‌سواری دارد و برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی می‌تواند گام بسیار موثری در جهت معرفی این ظرفیت ارزشمند و در نهایت حضور هر چه بیشتر ورزشکاران رشته در تیم‌های ملی باشد.

,

وی افزود: جلسه فنی مسابقات امروز چهارشنبه در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور و مراسم اختتامیه نیز در جمعه در همین محل برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه