اخبار داغ

سردار جوانی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یعنی زنده نگه داشتن ارزش ها/ بسیجیان در حفظ و پیشبرد انقلاب نقش بی بدیلی داشتند

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یعنی زنده نگه داشتن ارزش ها/ بسیجیان در حفظ و پیشبرد انقلاب نقش بی بدیلی داشتند
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: بسیج و بسیجیان در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و همچنین در خنثی سازی توطئه ها و در ناکام گذاشتن متجاوزین در جنگ تحمیلی نقش برتر و اصلی داشتند.
[

«سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای بسیجی اظهار داشت: اگر ما کارکرد بسیج را در حوزه دفاع مقدس مورد توجه و تامل قرار دهیم، شاهدیم که سهم بسیج در تبلیغ جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یک سهم بسیار زیادی است.

وی تصریح کرد: درصد و تعداد شهدای بسیجی هم در دفاع مقدس و حتی بعد از آن در بحث دفاع از حرم و شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، تعداد قابل توجهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

معاون سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: اساساً بسیج و بسیجیان در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و همچنین در خنثی سازی توطئه ها و در ناکام گذاشتن متجاوزین در جنگ تحمیلی نقش برتر و اصلی داشتند و همین کفایت می کند که ما برای تجلیل از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت اهتمام بورزیم، زیرا که ایشان نیروهای مردمی بودند و داوطلبانه در این مسیر گام برداشتند.

,

سردار جوانی در تشریح مهم ترین دلیل برای اهتمام ورزیدن به گرامیداشت یاد شهدا گفت: حضرت امام(ره) پیامی را در سال 67 و بعد از پایان جنگ صادر کردند؛ در آن پیام که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج منتشر شد، امام(ره) از بسیج به عنوان لشگر مخلص خدا یاد کردند و بسیج را مدرسه عشق و میقات پابرهنگان نامیدند. در آن پیام، امام(ره) فرمودند که من به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند و در بخش دیگری از آن پیام نیز فرمودند که اگر تفکر بسیجی بر کشور حاکم باشد، طمع بیگانگان قطع می شود و اگر غیر از این باشد باید هر روز منتظر حادثه ها بود.

,

وی خاطر نشان کرد: این مسئله نشان می دهد که بسیج در دوره انقلاب اسلامی و به خصوص در چهل سال گذشته در پیشبرد و حفظ انقلاب و در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش بی بدیلی داشته است؛ چون بسیج یعنی مردمی که سازمان و سامان می یابند و آموزش می بینند و در حوزه های گوناگون ورود می کنند که بخشی از این بسیجیان در دوره دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حرم و همچنین در دفاع از امنیت کشور ورود کردند و تعدادی از این عزیزان به شهادت رسیدند.

,

معاون سیاسی سپاه در پایان گفت: ملت ما و همه گروه ها و جریان ها و مجموعه ها هم یاد و خاطره این شهدای گرانقدر بسیج را گرامی بدارند و تجلیل از آن ها شود؛ در واقع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یعنی زنده نگه داشتن ارزش ها، چون آن ها ارزش ها و ستارگان درخشان کشور هستند که همواره برای همه نسل ها راهنما و هدایتگر خواهند بود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه