اخبار داغ

مدیر شیلات جهادکشاورزی استان زنجان:

به‌دنبال تکمیل زنجیره تولید ماهی در استان زنجان هستیم/ پایانه آبزیان در استان زنجان باید راه‌اندازی شود

به‌دنبال تکمیل زنجیره تولید ماهی در استان زنجان هستیم/ پایانه آبزیان در استان زنجان باید راه‌اندازی شود
مدیر شیلات جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به بالا بودن میزان تولید ماهی در استان زنجان به ویژه در ماهنشان گفت: برای استفاده از ظرفیت موجود استان بدنبال تکمیل زنجیره تولید ماهی در استان زنجان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقی راد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; تکمیل زنجیره تولید ماهی را از برنامه ها استانی دانست و اظهار کرد: ایجاد پایانه آبزیان در زنجان یا در خود ماهنشان که قطب تولید ماهی در شمالغرب کشور است به تکمیل این زنجیره بسیار کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: برای ایجاد واحدهای فرآوری آبزیان در شهرستان ماهنشان حمایت لازم صورت می گیرد و همه زمینه ها برای حضور سرمایه گذار فراهم است.

,

مدیر شیلات جهادکشاورزی استان زنجان همچین با اشاره به اینکه برای اجرای سیستم مکانیزاسیون در مزارع ماهی ابراز کرد: برای اجرای این طرح در استان زنجان اعتبار ارائه می شود و پرورش دهندگان میتوانند با استفاده از این اعتبارات سیستم مکانیزاسیون را در مزارع خود راه اندازی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه همه واحدهایی که در استان زنجان در زمینه تولید بچه ماهی در استان هستند به سیستم مکانیزاسیون مجهز هستند افزود: با استفاده از سیستم مکانیزاسیون در واحدهای تولیدی بچه ماهی داروهای و آنتی بیوتیک های مصرفی کنترل میشود و تولید با کیفیت اتفاق می افتد.

,

حقی راد تصریح کرد: شهرستان ماهنشان با بیشترین تولید ماهی رتبه نخست در استان زنجان را به خود اختصاص داده است و به قطب تولید ماهی شمالغرب کشور معرف است.

,

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان خاطرنشان کرد: منابع آب های طبیعی و نیمه طبیعی، رودخانه ها و سدهای خاکی محل تولید آبزیان استان است.

,

حقی راد با تاکید براینکه بیش از 2 هزار و 100 نفر در زمینه پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی در استان زنجان به صورت مستقیم فعالیت می کنند گفت: شهرستان های ماهنشان، زنجان، ایجرود، طارم، خدابنده، ابهر، سلطانیه و خرمدره به ترتیب بیشترین تولید ماهیان سردآبی و گرم آبی استان زنجان را دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه