اخبار داغ

دونده طلایی همدانی:

حمایت مسئولین نباید معطوف به رشته های خاص باشد

حمایت مسئولین نباید معطوف به رشته های خاص باشد
دونده طلایی همدانی با اشاره به حضور برخی از نمایندگان مجلس برای تماشای بازی های فوتبال گفت: تمام ورزشکاران در تمام رشته ها و به خصوص افرادی که دارای مشکل جسمی هستند به حمایت و توجه ویژه ای نیاز دارند و حمایت مسئولین نباید برای برخی رشته های خاص باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید اسلامی، قهرمان دوی جهان و مرد طلایی همدان به مناسبت هفته پاراالمپیک در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: تمام تلاش خود را برای پارالمپیک می کنم اما متاسفانه اخیرا در یک حادثه دچار پارگی رباط پا شدم که حتما باید عمل کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: پرونده پزشکی را به کانادا برای بررسی ارسال کردم که تا حد امکان عمل نکنم و بتوانم تمرینات را ادامه دهم اما هنوز جوابی نگرفته ام.

,

دونده همدانی عنوان کرد: خوشبختانه هیات استان از ورزشکاران حمایت می کند و دو ماه پیش نیز مسابقات در ساری داشتیم که برای کسب سهمیه بود و از استان همدان وحید علی نجمی انتخاب شدند که در حال حاضر در دبی حضور دارند.

,

وی با اشاره به استانهای همجوار کرمانشاه و خرم آباد که ۱۰ نفر سهمیه برای پارالمپیک دارند افزود: همدان نیز باید حمایت بیشتری از ورزشکاران انجام دهد تا بتوانیم تعداد ورزشکاران در پارالمپیک را افزایش دهیم.

,

اسلامی با تاکید به حمایت بیشتر مسئولین از ورزشکاران تمام رشته ها و پارالمپیکی ها گفت: برخی نمایندگان برای تماشای بازی های فوتبال در استادیوم حضور پیدا می کنند اما تا بحال اسمی از ورزشکاران پاراالمپیک نشنیده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه