اخبار داغ

رییس سازمان نظام پزشکی همدان:

تولد لاکچری در همدان نداشتیم

تولد لاکچری در همدان نداشتیم
رییس سازمان نظام پزشکی همدان با اشاره به تولدهای لاکچری در برخی استانها گفت: زایمان های زود رس برای سلامت مادر و به ویژه جنین آسیب های جدی را دارد و متاسفانه در برخی از استانها شاهد آن بودیم اما در استان همدان حتی یک مورد هم اتفاق نیفتاده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مدرکیان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به ترویج فرهنگ تولدهای لاکچری در سطح جامعه اظهار داشت: ظهور تولدهای لاکچری سلامت مادر و به ویژه نوزاد را تهدید می کند که باید رواج آن به عنوان یک فرهنگ عامه در اجتماع نباشیم، البته در استان همدان پزشکان خوش نام و وظیفه شناسی داریم که برای سلامت مادر و جنین چنین کاری را انجام نمی دهند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی عنوان کرد: قطعا اگر مطلع شویم و پزشکی در این حوزه ورود پیدا کرده باشد حتما برخورد می کنیم چرا که این کار در کل جان مادر و نوزاد را به خطر می اندازد.

,

رییس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: تغییر تاریخ تولد نوزادان برای ۳ الی ۴ روز طبیعی و نرمال است و ایرادی به پزشک وارد نیست .

,

وی با اشاره به فرهنگ سازی رسانه ها در جامعه افزود: رسانه ها باید کمک کنند تا این فرهنگ غلط مثل خیلی از موارد اشتباه دیگر در جامعه رسوخ نکند و تبدیل به یک عادت غلط نشود چرا که تا زمانی که فرهنگ عمومی جامعه اصلاح نشود شاهد تقاضاهای کاذب در سطح اجتماع خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه