اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

عده‌ای با اظهارات خود در زمین دشمن بازی نکنند / مبارزه با فساد یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است

عده‌ای با اظهارات خود در زمین دشمن بازی نکنند / مبارزه با فساد یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است
عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که مبارزه با فساد یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است، گفت: عده‌ای با اظهارات خود در زمین دشمن بازی نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این‌که اقامه و اجرای عدالت پایدار در همه بخش‌ها و مبارزه پیگیر و قاطع با مفاسد در عرصه‌های مختلف یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این رسالت مهم جمهوری اسلامی تحت تأثیر تعالیم الهی و قرآنی شکل‌گرفته است.

وی ادامه داد: کسانی که در حقیقت شعار مقدس برقراری عدالت و مبارزه با فساد را پیشه خودساخته‌اند و عَلم عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد را به دوش گرفته‌اند طبعاً موردحمایت هستند و مخصوصاً هر چه این شعار در عمل برای مردم جامعه و تشنه عدالت و بیزار از فساد عملیاتی‌تر و ملموس‌تر شود قطعاً رضایتمندی و خرسندی توده‌ها و جمعیت‌های عظیم اجتماعی را در پی خواهد داشت.

آیت‌الله حسینی خراسانی تصریح کرد: اگر درجایی احساس شود که عزم و اراده‌ای برای گسترش عدالت وجود دارد طبعاً بارقه‌های امیدی در دل مردم به وجود می‌آید و مردم امیدوار و دلگرم‌تر می‌شوند و بیشتر از نظام خودشان حمایت خواهند کرد.

وی حمایت از رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد را خواستار شد و بیان داشت: بنابراین در شرایطی که احساس می‌شود عزم و اراده‌ای جدی درباره اجرای عدالت و برچیدن فساد مخصوصاً در حوزه‌های مالی و اقتصادی به وجود آمده است وظیفه‌ای همه است که حمایت کنند و هرگونه سنگ‌اندازی، مخالفت و چوب لای چرخ گذاشتن در حقیقت یعنی با پیدایش روحیه امید و نشاط مقابله شده و این چیزی است که جز دشمنان نظام، انقلاب و دشمنان اسلام کسی خواهان آن نیست.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هرکسی که سخن و پیگیری‌هایش در حقیقت احساس شود باهدف کندتر این حرکت صورت می‌گیرد وی ناخواسته در زمین دشمنان ملت بازی کرده و نباید این کار را انجام دهد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه