اخبار داغ

رونمایی از 3.4 میلیارد تومان خدمات عمرانی منابع طبیعی فریدونشهر

رونمایی از 3.4 میلیارد تومان خدمات عمرانی منابع طبیعی فریدونشهر
طرح‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فریدونشهر در سال 98 از ردیف بودجه صندوق توسعه ملی، 3.4 میلیارد تومان بوده که پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ شهرستان فریدونشهر با جذب 3.4 میلیارد تومان از بودجه‎‌ای که با اجازه رهبر معظم انقلاب از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و منابع طبیعی برداشت شد، بیشترین رقم جذب اعتبار از این ردیف در بین ادارات منابع طبیعی استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این بودجه برای انجام طرح‌های کنترل سیلاب در حوزه‌های آبخیز مصیر، قلعه سرخ و سرداب، حدنگاری(کاداستر) در حوزه آبخیز قلعه سرخ، قرق و نگهداری ذخیره‌گاه جنگلی در چال خلیل و پشندگان، توسعه جنگل با بذر در لیلگان، غنی‌سازی جنگل با بذر در روستاهای خوشمیوه و کولاب، کپه کاری بذور مرتعی در مراتع چغیورت و میدانک اول، کپه کاری کرفس در مراتع مصیر، توزیع آبگرمکن خورشیدی در پشتکوه اول و دوم و گشت و مراقبت اختصاص یافت.

,

طرح‌های انتخابی برای اجرا در این اداره بر اساس مطالعات انجام شده توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان اولویت بندی و تدوین شده‌اند.

,

این روزها با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل بارش برف، فرصت انجام طرح‌های عمرانی در فریدونشهر رو به پایان است و کم کم باید طرح‌های عمرانی ادارات و ارگان‌ها به انجام برسد. به همین مناسبت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریدونشهر از امام جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه، فرماندهی سپاه به عنوان تسهیل‌گر اجتماعی طرح‌های این اداره و رسانه‌ها به عنوان چشمان مردم دعوت کرد ضمن بازدید از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان طرح‌های عمرانی این اداره از محلّ بودجه صندوق توسعه ملی کشور از میزان پیشرفت این طرح‌ها آگاهی پیدا کنند.

, ،,

در این بازدید از طرح کنترل سیلاب در حوزه آبخیز قلعه سرخ که کلنگ آن شهریورماه امسال همزمان با هفته دولت زده شده و طرح کپه کاری در مراتع چغیورت بازدید به عمل آمد. بندهای کنترل سیلاب ظرف مدت 70 روز گذشته 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه