اخبار داغ

اولین کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در قزوین برگزار می‌شود

اولین کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در قزوین برگزار می‌شود
مسئول برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در قزوین گفت: اولین کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر با حضور قاری ممتاز استانی و کشوری در قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه نعمتی در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره برگزاری مراسم قرآنی در شهرستان البرز اظهار کرد: اولین مراسم پر فیض کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر در استان قزوین به همت بخش کارشناسی قرآن و عترت آموزش و پرورش ناحیه دو و با همکاری انجمن قرآن کانون فرهنگی تربیتی کوثر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: این مراسم مقارن با ایام میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور قاری ممتاز استانی و بین المللی و حافظ کل قرآن کریم خانم "معصومه حمیدی" برگزار می‌شود.

,

مسئول برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در قزوین تصریح کرد: معصومه حمیدی، از قاریان و حافظان جوان و برجسته استان قزوین است که در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، مقام اول رشته قرائت را کسب کرده است.

,

وی اضافه کرد: این قاری برجسته دارای 18 سال بوده و در مدت 4سال موفق به حفظ کامل قرآن کریم شده است.

,

نعمتی تصریح کرد: از آنجا که به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها فضایی مناسب برای معرفی بانوان موفق در زمینه قرآنی و تلاوت قرآن توسط بانوان وجود نداشت، لذا تصمیم به برگزاری چنین مراسمی گرفتیم که امیدواریم برگزاری این محافل به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

,

قرآن؛ فرزندان ما را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد

, قرآن؛ فرزندان ما را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد,

وی ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌ها‌ ضمن معرفی قاریان و حافظان برجسته خانم، زمینه آشنایی بیشتر دانش‌آموزان دختر با فعالیت‌های قرآنی را فراهم کرده و موجب ایجاد انگیزه برای حضور آنها در این محافل می‌شود.  

,

مسئول برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در قزوین بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، معرفی قاریان موفق بانوی استانی که در مسابقات کشوری و بین‌المللی حائز رتبه برتر شده‌اند و همچنین ترغیب دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های قرآنی مهمترین اهداف برگزاری اولین مراسم تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر در قزوین است.

,

مربی قرآن کانون فرهنگی تربیتی کوثر قزوین عنوان کرد: بدون شک مادران با سوق دادن فرزندان خود به سوی حضور در محافل قرآنی، آنها را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارند.

,

نعمتی ابراز کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش دعوت شده تا پنج نفر از دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت قرآنی در مدارس دخترانه دوره اول و دوم دبیرستان و همچنین پایه ششم ابتدایی همراه با مادران خود در این برنامه شرکت کنند.

,

وی در پایان گفت: مراسم تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر روز چهارشنبه(22 آبان ماه) از ساعت 15 تا 16:30 دقیقه بعدازظهر در سالن اجتماعات کوثر واقع در میدان عدل، کوچه یاسمن برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه