اخبار داغ

در دومین روز سفر محمد مخبر به استان انجام شد؛

افتتاح ۴۱ مرکز سلامت و ۵ مدرسه احداث شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان/ تحت پوشش قرارگرفتن 60هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل

افتتاح ۴۱ مرکز سلامت و ۵ مدرسه احداث شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان/ تحت پوشش قرارگرفتن 60هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل
۴۱ مرکز سلامت و ۵ مدرسه برکت باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان سیستان و بلوچستان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان، ضمن افتتاح مرکز جامع سلامت ایرانشهر و مدرسه برکت زاهدان، فرمان بهره‌برداری همزمان از ۴۱ مرکز جامع سلامت، مرکز بهداشت، پایگاه سلامت و ۵ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمد مخبر در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت سه شهری ایرانشهر از توافق با وزارت بهداشت برای ساخت ۹۰ خانه بهداشت خبر داد و افزود: همچنین برای ساخت بیمارستان ایرانشهر هم به توافق رسیده ایم و کمک و حمایت خواهیم کرد.
,
 
,
رییس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: مورد دیگری که به دنبال اجرای آن در ۷ شهر استان سیستان و بلوچستان هستیم، «دوراپزشکی» است. با اجرای این طرح، تخصصی ترین خدمات پزشکی و درمانی از راه دور در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.
,
 
,
وی افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی ۴۷ مرکز جامع سلامت در استان سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
,
 
,
مخبر همچنین در مراسم آغاز به کار همزمان ۵ مدرس برکت در استان و بلوچستان با تاکید بر حمایت از دانش آموزان بی بضاعت خاطرنشان کرد: تا به امروز ۶۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان تحت پوشش حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته اند.
,
 
,
وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام با توزیع بسته های نوشت‌افزار و لوازم التحریر، تامین وسیله ایاب و ذهاب مناسب، ایجاد مراکز آموزشی شبانه روزی و ساخت خوابگاه، دانش آموزان استان را تا رسیدن به تحصیلات عالیه یاری و همراهی می‌کند.
,
 
,
گفتنی است، برای ساخت ۵ مدرسه برکت افتتاح شده در استان سیستان و بلوچستان با مجموع ۵۰ کلاس درس، بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بودجه هزینه شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه