اخبار داغ

در همایش ملی آسیب‌های اجتماعی مطرح شد

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نیازمند کار جهادی است/ ضرورت افزایش مهارت زندگی در کارکنان دستگاه های اجرایی

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نیازمند کار جهادی است/ ضرورت افزایش مهارت زندگی در کارکنان دستگاه های اجرایی
استاندار اردبیل با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی مسلتزم کار جهادی است، گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری از طلاق و افزایش مهارت‌های زندگی در بین کارکنان ادارات استان اردبیل نیازمند توجه ویژه ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، دومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی با حضور پژوهشگران برتر کشور پیش از ظهر امروز با سخنرانی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و سردار هوشنگ حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 بهنام‌جو در این همایش به برنامه های در نظر گرفته شده در دستگاه های اجرایی استان جهت کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های محوری توسعه متوازن در ابعاد مختلف، برخورداری از رویکرد پیشگیرانه در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی است.

,

وی در ادامه سخنان خود خواستار توجه ویژه به اجرای برنامه‌های پیشگیری از طلاق و افزایش مهارت‌های زندگی در بین کارکنان ادارات استان اردبیل شد و گفت:  در حال حاضر استان اردبیل از حدود ۴۴ هزار پرسنل اداری در دستگاه‌های مختلف برخوردار بوده و ارائه آموزش‌های لازم به این افراد و خانواده‌های آنان می‌تواند زمینه ارتقای مهارت‌های لازم برای مواجهه با ناهنجاری‌ها و موفقیت بیش از پیش در زندگی فردی و اجتماعی را فراهم کند.

,
بهنام جو گفت: بهره مندی از روانشناسان و مشاورین خانواده زبده و استفاده از ظرفیت علما و روحانیون می‌تواند در سازماندهی هر چه مناسب برنانه‌های فرهنگی و آموزشی مفید واقع شود.
,

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از ورود جدی دستگاه‌های فرهنگی استان به موضوع کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای و آسیب شناسی دقیق می‌تواند در بهبود شاخص‌های مدنظر کمک کند.

,

افزایش 10درصدی کشف مواد مخدر در استان اردبیل 

, افزایش 10درصدی کشف مواد مخدر در استان اردبیل , افزایش 10درصدی کشف مواد مخدر در استان اردبیل ,

سردار هوشنگ حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل به اقدامات انجام گرفته جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی بوده و در این راستا تمامی مسئولان باید در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن گام اساسی بردارند و شناخت شیوه‌های پیشگیری و هم‌چنین بهره بردن از مباحث علمی و تجارب عملی از ملزومات برنامه‌های اجرای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

,

وی از افزایش 10 درصدی کشف مواد مخدر در استان اردبیل خبرداد و گفت: مبارزه در این زمینه با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

,

حسینی با بیان اینکه جهان امروز به‌دلیل رشد سریع تکنولوژی با مسائل و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراوان درگیر است، گفت: هر جامعه‌ای با توجه به شرایط فرهنگی خود با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه بوده و این عوامل تاثیرات مخربی در جامعه دارد.

,

در ادامه این همایش کارشناسان آسیب های اجتماعی به تبادل اندیشه پرداختند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه