اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد خبر داد:

اجرای نرخ‌نامه جدید نان در تمام نانوایی‌های یارانه‌ای خلیل‌آباد

اجرای نرخ‌نامه جدید نان در تمام نانوایی‌های یارانه‌ای خلیل‌آباد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد از اجرای نرخ نامه جدید نان در تمام نانوایی‌های یارانه‌ای خلیل‌آباد خبر داد و گفت: 18 واحد صنفی نانوایی در سطح شهر خلیل‌آباد و 54 واحد صنفی نانوایی در کل شهرستان فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مسروری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در خصوص افزایش قیمت نان در شهرستان خلیل‌آباد، اظهار داشت: با توجه به نرخ جدیدی که از سمت دولت ابلاغ شده نشست‌هایی تحت عنوان کارگروه آرد و نان به حضور اعضاء در شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه نرخ‌های جدید در کارگروه آرد و نان بررسی شد و در همین خصوص نشست‌های توجیهی برای نانوایی‌های سطح شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: بیشترین نانی که در شهرستان پخت می‌شود شامل سنگک، تنوری و دوار است.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه نرخ جدید برای نانوایی‌های یارانه‌ای است، تصریح کرد: در حوزه نانوایی‌های آزاد پز نرخ جدید با توجه به اینکه از آرد دیم استفاده می کنند فعلاً عملیاتی نمی‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در نشست با نانوایی‌های سطح شهر خلیل‌آباد بحث‌های توجیهی، بهداشتی، فنی، تکمیلی و... تذکر داده شد، اذعان کرد: اصل و اساس کار ما در شهرستان بحث کیفیت نان است و باید با توجه به افزایش قیمت هیچ‌گونه عذری در بحث تعطیلی‌های غیرمجاز و کیفیت نان و بهداشت و... پذیرفته نیست.

,

مسروری با بیان اینکه سهمیه آرد شخصی در شهرستان وجود ندارد و این سهمیه نزد نانواها امانت است و هر زمان که واحد صنفی نانوایی تخلفاتی را انجام دهد، مطمئناً برخورد و سهمیه آن کسر خواهد شد، عنوان کرد: نانوایی‌ها حق فروش نان به‌صورت کلی به کبابی‌ها، رستوران‌ها، اغذیه‌ها و... ندارند و بایستی واحدهای آزاد پز یا نیمه یارانه‌ای این بحث را انجام دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه 18 واحد صنفی نانوایی در سطح شهر خلیل‌آباد و 54 واحد صنفی نانوایی در کل شهرستان فعال هستند، تشریح کرد: فروش نان‌روغنی و همچنین استفاده افزودنی‌های غیرمجاز در نانوایی‌ها به‌جز با نظر مثبت و بررسی شبکه بهداشت و درمان غیرمجاز است.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از نانوایی‌های سطح شهرستان در راستای افزایش کیفیت نان، بیان کرد: بازدیدهای مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، تعزیرات، اتحادیه تعاون روستایی و... انجام و واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند و واحدهای صنفی برتر نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

,

وی با بیان اینکه اداره صمت نیز از واحدهای صنفی نیز به‌صورت مستمر بازدیدهایی انجام می‌دهد و سهمیه آرد با توجه به راست آزمایی که در این بازدیدها به دست می‌آید توزیع می‌شود، تأکید کرد: واحد صنفی متخلف که تخلفاتی مانند تعطیلی غیرمجاز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم کیفیت نان و... داشته‌اند شناسایی و به تعزیرات معرفی‌شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه