اخبار داغ

با حضور جهانگیری؛

بزرگ‌ترین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه افتتاح شد

بزرگ‌ترین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه افتتاح شد
بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم‌نیوز، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش و در اولین برنامه خود در آذربایجان غربی، بیمارستان بین‌المللی میلاد را در ارومیه افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

این بیمارستان به عنوان بزرگترین بیمارستان هوشمند کشور به دست معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

,
معاون اول رییس جمهور در این مراسم، گفت: استکبار جهانی فکر می‌کرد که قادر است با تحریم ملت ایران را متوقف کند اما با همت و یکپارچگی مردم و تلاش مدیران و خدمتگذاران گردنه سخت و پیچ خطرناک را پشت سر گذاشتیم.
,
 
,
اسحاق جهانگیری، در ادامه به تشریح ویژگی‌های این بیمارستان اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص های بیمارستان، غیر دولتی بودن سرمایه‌گذاری در آن است.
,
 
,
وی، ادامه داد: معجزه توسعه توسط بخش خصوصی اتفاق می‌افتد و حرکت افرادی که با تنگ نظری به دنبال ایجاد مانع در برابر حضور بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف کشور هستند  و رفتار آن‌ها نه به مصلحت کشور، نه به مصلحت آینده و نه به مصلحت توسعه ایران اسلامی است.
,
 
,
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیز در آیین افتتاح بیمارستان میلاد ارومیه، اظهار داشت: تا قبل از سال ۹۲ تعداد تخت‌های بیمارستانی در آذربایجان‌غربی ۲ هزار و ۸۰۰ تخت بود که در سال آینده و با افتتاح چند مرکز درمانی دیگر در استان تعداد تخت‌های بیمارستانی آذربایجان‌غربی به بیش از ۵ هزار تخت می‌رسد.
,
 
,
سعید نمکی، افزود: این مساله شاخص تخت بیمارستانی در آذربایجان‌غربی را از یک تخت به ازای هر یک هزار نفر در سال ۹۲ به ۱/۶۵ صدم تخت به ازای هر یک هزار نفر می‌رساند که بالاتر از متوسط ملی خواهد بود.
,
 
,
بیمارستان میلاد ارومیه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۵۷ هزار و ۱۶۰ مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بوده و امشب فاز نخست آن در ۴ طبقه مورد افتتاح قرار گرفت.
,
 
,
۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم خارج از کشور استان از سهامداران این بیمارستان خصوصی که مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی احداث شده و در بحث توریسم درمانی آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای همسایه یعنی آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و عراق و ترکیه را دارد، هستند.
,
 
,
بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه یکی از نخستین بیمارستان‌های هوشمند خصوصی کشور و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی بوده و از سوی دیگر دارای امکانات بی‌نظیر مانند باند بالگرد بوده که بیماران از شهرهای مختلف به صورت اورژانسی به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه