اخبار داغ

آیت‌الله علوی گرگانی: نمی‌توانم از کنار مشکلات مردم بی‌تفاوت عبور کنم

آیت‌الله علوی گرگانی: نمی‌توانم از کنار مشکلات مردم بی‌تفاوت عبور کنم
مرجع تقلید شیعیان گفت: اینکه برخی مردم نیازمند هستند و توانایی خرید مایحتاج زندگی خود را ندارند زجرم می‌دهد و نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار رئیس تعزیرات حکومتی تهران که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت:سازمان تعزیرات بسیار مهم است و نقش مؤثری در کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در شرایط فعلی کشور وظیفه سازمان تعزیرات بیش از گذشته است، عامه مردم به قانون پایبند بوده و عمل می‌کنند ولی برخی افراد  سودجو در کشور به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

,

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: برخی افراد سودجو در کشور تنها به فکر خودشان هستند و با سوءاستفاده برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند، باید کشور به‌گونه‌ای اداره شود که مردم گرسنه نمانده و مشکلات کشور رفع شود.

,

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد:نمی‌خواهم بگویم که تحریم اثری ندارد ولی این‌گونه نیست که همه مشکلات را سر تحریم بشکنیم، وزیران دولت در دفتر ما حضور پیدا کردند و نسبت به رفع مشکلات جامعه به آن‌ها تذکر دادیم ولی گاهی توجهی نمی‌شود.

,

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه از مسئولان تقاضا می‌کنیم به مشکلات مردم توجه کنند،عنوان کرد: گزارش‌هایی به بنده رسیده که واقعاً تأسف‌برانگیز است، برخی مردم نمی‌توانند شیر برای نوزاد خود تهیه کنند و واقعاً دل انسان می‌سوزد و زجرآور است.

,

وی خاطرنشان کرد:اینکه برخی مردم نیازمند هستند و توانایی خرید مایحتاج زندگی خود را نداشته و گرسنه هستند زجرمان می‌دهد و نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه