اخبار داغ

وقتی خواستن توانستن است؛

دانش آموز فهرجی از دل محرومیت‌ها جهانی شد/ ظهور نخبه جدید محاسبات در استان کرمان

دانش آموز فهرجی از دل محرومیت‌ها جهانی شد/ ظهور نخبه جدید محاسبات در استان کرمان
مدیر آموزش و پرورش فهرج از راهیابی دانش آموز مستعد بخش محروم این شهرستان به مسابقات بین المللی محاسبات سریع ریاضی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شهمرادزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در فهرج بیان داشت: خانم زبیده رازه دانش آموز پایه سوم رشته ریاضی دبیرستان آسیه و‌ ساکن بخش محروم نگین کویر شهرستان فهرج با کسب رتبه سوم مسابقات کشوری به رقابت های بین المللی محاسبات سریع ریاضی راه پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه مسابقات محاسبات ذهنی ریاضی مرحله کشوری در تیر ماه به میزبانی تهران برگزار شد گفت: دانش آموز مستعد فهرج نیز که از نبوغ بالایی در این رشته برخوردار است در بین شرکت کنندگان این دوره حضور داشت که طی آن موفق به افتخارآفرینی برای استان کرمان و شهرستان فهرج شد.

,

مدیر آموزش و پرورش فهرج در ادامه ضمن تبریک کسب این موفقیت غرورآفرین‌ به دانش آموز و خانواده محترم آن، از اساتید و معلمانی که با زحمات خود زمینه ساز درخشش فراگیران علم و دانش در سطوح مختلف میشوند قدردانی کرد.

,

شهمرادزاده تصریح کرد: تلاش آموزش و پرورش توزیع کیفی فرصت‌های آموزشی بین دانش آموزان است تا با فراهم نمودن امکانات لازم بتوانیم سهم کوچکی در موفقیت آنها داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه