اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال کرمانشاه:

۱۶ هزار کرمانشاهی برای دریافت کارت‌ هوشمند ملی مراجعه نکردند

۱۶ هزار کرمانشاهی برای دریافت کارت‌ هوشمند ملی مراجعه نکردند
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: کارت ملی هوشمند برای ۱۶ هزار کرمانشاهی صادر شده اما برای دریافت مراجعه نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند تاکنون یک میلیون و ۲۵۰ کارت در سطح استان کرمانشاه صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۸۷ درصد جمعیت واجد شرایط کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

,

این مسئول با بیان اینکه شماری از مردم همچنان برای دریافت کارت های ملی به دفاتر پیشخوان مراجعه نداشته اند، گفت: برای ۱۵۰ هزار نفردر سطح استان کارت ملی هوشمند صادر نشده است.

,

وی با بیان اینکه کارت های ملی قبلی فاقد اعتبار است،تصریح کرد: اولویت سازمان ثبت احوال صدور کارت های ملی هوشمند به قید فوریت است.

,

خدادادی گفت: تاکنون ۱۶ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده اما صاحبان آنها برای دریافت مراجعه نکرده اند.

,

محرومیت افراد فاقد کارت ملی هوشمند از خدمات بانکی

, محرومیت افراد فاقد کارت ملی هوشمند از خدمات بانکی,

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: افرادی که نسبت به دریافت کارت های ملی هوشمند اقدام نکرده اند از خدمات بانکی و خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی محروم هستند.

,

این مسئول با بیان اینکه امکان انجام پیش ثبت نام در منزل و با مراجعه به سایت مربوطه وجود دارد، عنوان کرد: پس از انجام پیش ثبت نام به منظور انجام ثبت نام نهایی باید به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد معرفی و پس از دریافت کد رهگیری برای آنها رسید کاغذی صادر می شود.

,

خدادادی گفت: افرادی که رسید های کاغذی را گم کرده اند بدون پرداخت هزینه می توانند به همان دفاتر پیشخوان مراجعه و نسبت به دریافت مجدد اقدام کنند.

,

وی هزینه صدور کارت ملی را ۳۷ هزار تومان اعلام و عنوان کرد: ۴۰ دفتر پیشخوان دولتی در سطح استان در زمینه صدور کارت های ملی هوشمند، به مردم کرمانشاه خدمات رسانی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه