اخبار داغ

نماینده سابق مردم یزد در مجلس:

اظهارات روحانی در یزد برای فرار از پاسخگویی بود

اظهارات روحانی در یزد برای فرار از پاسخگویی بود
نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی است و مردم نیز به آن آگاه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور و حمله به قوه قضائیه گفت: انتظار این بود که رئیس جمهور از قوه قضائیه به جای حمله به قوه قضائیه به دلیل برخورد این قوه با مفاسد اقتصادی حداقل تشکر می کرد چرا که در طول مدت کوتاه فعالیت آقای رئیسی در قوه قضائیه 49 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت برگشت داده شده و همچنین هزاران هکتار از اراضی که توسط زمین خواران  تصرف شده بود قلع ید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: این سوال مطرح است که چرا تاکنون رئیس جمهور گزارش فسادهایی که از آن آگاه بوده است را به دستگاه قضایی نداده است و چرا تاکنون وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی در مورد آن اظهار بی اطلاعی کرده اند؟

,

وی تصریح کرد: برخورد رئیس جمهور با مردم معترض در زمان سخنرانی در یزد به هیچ عنوان خوب نبود؛ آن‌ها کسانی بودند  که حقوق به حق خود را مطالبه می و این حق را هم داشتند که خواست خود را از رئیس جمهور خود مطالبه کنند.

,

جوکار افزود: بیان الفاظ وحدت شکن و ضد اسلام برای مردم معترض به وضعیت اقتصادی پذیرفتنی نیست؛ رئیس جمهور به نوعی شخص دوم در کشور حساب می شود و وقتی در استانی حضور پیدا می کند؛ مردم انتظار دیگری از او دارند.

,

وی با بیان این که سخنان رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی است و مردم نیز به آن آگاه هستند؛ اظهار داشت: انتظار داشتیم با صحبت های خود به مردم یزد امید بدهند و نه این که چشم خود را بر مشکلات موجود ببندند و با فرافکنی از پاسخگویی فرار کند.

,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه