اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مسئولین حق هیچ نوع جانبداری از کاندیداها را ندارند/ فضای مجازی باجدیت رصد می‌شود

مسئولین حق هیچ نوع جانبداری از کاندیداها را ندارند/ فضای مجازی باجدیت رصد می‌شود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از تمام مسئولین درخواست داریم که از اعمال جانبدارانه در حیطه وظایف خود در قالب حمایت از کاندیدا یا طیف خاصی خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالله قدرتی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی در  اسفندماه سال جاری اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای حضور مردم است لذا نگاه ما مشارکت عمومی بر مبنای قانون خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: لذا عموم اشخاص اعم از نمایندگان فعلی، کاندیدای سابق و آینده و طرفداران حتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید بر اساس قانون عمل کنند.

,

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: از تمام اشخاصی که در فضای مجازی به صورت قانونی فعال هستند تشکر می‌کنیم و از ادمین‌ها درخواست داریم مراقب باشند که مطالب کانال‌هایی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند را بازنشر ندهند تا جامعه دچار التهاب نشود.

,

انتخابات فرصت طلایی برای نظام جمهوری اسلامی است

, انتخابات فرصت طلایی برای نظام جمهوری اسلامی است,

قدرتی گفت: انتخابات فرصت طلایی برای نظام جمهوری اسلامی است و از هم اکنون باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مدیریت کنیم.

,

این مقام قضائی استان قزوین تصریح کرد: همه ما مسئولین باید تلاش کنیم تا علاوه بر صحت مراحل انتخاباتی شرایطی را فراهم آوریم تا تمام کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان در این فضا رقابت کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: بنا است که با تشکیل کارگروه ویژه فضای مجازی در ایام منتهی به انتخابات به ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی طی جلساتی تذکرات لازم درخصوص انتشار مطالب غیرواقعی و تخریبی داده شود چراکه تولید این اخبار جرم و مورد تعقیب مدعی‌العموم قرار خواهد گرفت.

,

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: از تمام مسئولین درخواست داریم که از اعمال جانبدارانه در حیطه وظایف خود در قالب حمایت از کاندیدا یا طیف خاصی خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه