اخبار داغ

فرماندار دلفان:

پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی دلفان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی دلفان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار دلفان گفت: پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی شهرستان دلفان در سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حشمت بهمنی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: گاوداری ۶ هزار راسی شهرستان دلفان در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در بخش خاوه و در حاشیه جاده نورآباد به نهاوند در حال احداث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: این پروژه بزرگ با سرمایه گذاری شرکت شستا در حال احداث است و نقش بزرگی در رونق اقتصاد و اشتغال دلفان خواهد داشت

,

فرماندار عنوان کرد:پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۰ این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد ولی تلاش می‌شود تا سال آینده بخشی از آن فعالیت کاری خود را آغاز کند

,

وی بیان کرد: هم اکنون علاوه بر ساخت یک سالن سوله به ابعاد ۱۸ در ۱۷۴ متری دیوارکشی آن هم در حال انجام است.

,

بهمنی تصریح کرد: پروژه گاودار ی ۶هزار راسی دلفان یک پروژه ملی است که روند ساخت آن پروژه پیشرفت خیلی خوبی داشته و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم و مالکان منطقه گفت:بدون شک این پروژه بزرگ نیاز به همکاری  مردم و مسئولان دارد و برای پیشرفت منطقه باید تلاش کنیم تا این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد.

,

فریدون نیازی مدیر کارگاه پروژه گاوداری ۶هزار راسی دلفان  نیز در این بازدید گفت: شرایط آب و هوایی منطقه سبب می‌شود تا این پروژه به یکی از بهترین پروژه‌های شرکت شستا تبدیل شود.

,

 وی گفت: با راه‌اندازی این پروژه نیاز به تعبیه و راه‌اندازی کارخانجات دیگر از جمله خوراک دام، کودخشک کنی و موادلبنی در دلفان اجتناب ناپذیر می‌شود و باتوجه به داشتن صرفه اقتصادی برای سرمایه‌گذار می‌توان به راحتی و در کوتاهترین زمان کارخانجات مذکور را در کنار آن راه‌اندازی کرد که سبب پیشرفت اقتصادی منطقه خواهد شد‌.

,

 نیازی از مجموعه فرمانداری، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس و مردم منطقه تقدیر کرد و گفت: از ابتدای ساخت این پروژه فرماندار دلفان و معاونان آن پیگیر ساخت آن بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه