اخبار داغ

مدرس مدرسه علوم دینی جوانرود:

وحدت عامل اقتدار کشور است

وحدت عامل اقتدار کشور است
مدرس مدرسه علوم دینی جوانرود گفت: وحدت عامل اقتدار و صلابت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملا هادی زکایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  با اشاره به آیات قرآن وحدت را مایه برادری و انسجام دانست و اظهار داشت: در آیات الهی بر لزوم وحدت میان مسلمانان تاکید شده است و خداوند فرموده است به ریسمان خدا چنگ بزنید و متفرق نشوید که منظور از ریسمان همان دین اسلام و سنت پیامبر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدرس مدرسه علوم دینی جوانرود افزود: امروزه دشمنان اسلام ونیز استکبار جهانی قصد دارد بین مسلمانان تفرقه افکنی کنند لذا هفته وحدت در کشور بهترین فرصت برای اتحاد و برادری است.

,

وی گفت: در این جنگ سخت اقتصادی که دشمن علیه کشور آغاز کرده است باید با بصیرت و هوشیاری اجازه نفوذ دشمن و ایجاد اختلاف بین ملت به آنها ندهیم.

,

ماموستا زکایی وحدت میان مسلمان را بی نظیر دانست و اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با بصیرت و هوشیاری این هفته را هفته وحدت نامگذاری کرد و همین سبب شد تمام توطئه های دشمن نقش بر آب شود.

,

این استاد علوم دینی بیان داشت: طی این ۴۰ سال انقلاب دشمن همواره به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین صفوف به هم پیوسته ملت ایران بوده و همیشه ملت هوشیار و همیشه در صحنه راه نفوذ را بر دشمن بسته اند.

,

وی با اشاره به جایگاه ویژه اتحاد و انسجام در آموزه های دینی، گفت: مسلمانان باید بدانند که اتحاد راه ترقی و پیشرفت را گسترده می کند و سبب می شود روز به روز بر اقتدار کشور افزوده شود.

,

ماموستا زکایی گفت: وحدت یک نعمت الهی است و لازم است همیشه این نعمت بزرگ یادآوری شود چرا که به برکت نعمت وحدت است که کشور ما عزت، اقتدار و امنیت دارد.

,

مدرس مدرسه علوم دینی جوانرود افزود: در این شرایط که دشمنان برای کشورهای اسلامی دندان تیز کرده اند باید مسلمانان با آگاهی و بصیرت و با تقویت و ترویج وحدت امت اسلامی از اختلاف بپرهیزند تا دسیسه های دشمنان خنثی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه