اخبار داغ

با حضور معاون اول رئیس جمهور:

مرحله دوم بیمارستان فاطمه‌زهرا(س) میاندوآب افتتاح شد

مرحله دوم بیمارستان فاطمه‌زهرا(س) میاندوآب افتتاح شد
مرحله دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب و کلینیک تخصصی این بیمارستان با حضور معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد و با افتتاح آن، سرانه تخت بیمارستانی در این شهرستان از ۰٫۹ به ۱٫۴ تخت به ازای هر یک‌‎هزار نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، این بخش از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در چهار طبقه احداث شده و دارای ۲ بخش بستری، ۱۳ اتاق زایمان و ۶ اتاق جراحی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۱۳۹۴ آغاز شده که با افتتاح آن ۱۱۰ تخت به تعداد تخت‌های این بیمارستان افزوده شده و به ۲۱۰ تخت رسیده است.

,

برای احداث و تجهیز کامل فاز دوم این بیمارستان در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

,

جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زنان و زایمان، داخلی، چشم، قلب و عروق، ارولوژی، پوست، عفونی، اعصاب و روان، رادیولوژی، ریه، گوارش، گوش و حلق و بینی، کودکان، شنوایی‌سنجی، ارتوپدی، رادیولوژی، بینایی‌سنجی، طب فیزیک، رادیولوژی و آزمایشگاه از جمله بخش‌های این کلینیک است.

,

در دولت تدبیر و امید ۶ باب فوریت پزشکی، ۲۸ خانه بهداشت روستایی، درمانگاه‌های شبانه‌روزی «باروق» و «چهاربرج»، اجرای ۱۰۹ پروژه کوچک و بزرگ از جمله ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری، بازسازی و تجهیز اتاق‌های عمل بیمارستان عباسی، راه‌اندازی بخش ویژه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در میاندوآب، اجرای پروژه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) و راه‌اندازی بخش ویژه جراحی فک و صورت و قلب و عروق در بیمارستان عباسی در این شهرستان انجام شده است.

,

ایجاد سه پایگاه بهداشتی در حاشیه شهر و افزایش دستگاه‌های دیالیز از ۱۶ دستگاه به ۲۳ دستگاه از دیگر اقدامات دولت در بخش سلامت این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه