اخبار داغ

معاون اول رئیس جمهور:

پایان گازرسانی به روستاها تا پایان دولت دوازدهم/ تلاش در راستای توسعه باید بدون توجه به جناح‌بندی‌ها انجام شود/ اگر مشکلی وجود دارد به خاطر کم‌کاری مدیران است

پایان گازرسانی به روستاها تا پایان دولت دوازدهم/ تلاش در راستای توسعه باید بدون توجه به جناح‌بندی‌ها انجام شود/ اگر مشکلی وجود دارد به خاطر کم‌کاری مدیران است
معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) میاندوآب گفت: گازرسانی به روستاها تا پایان دولت به پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، «اسحاق جهانگیری» در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) میاندوآب، اظهار داشت: دولت از هر جناحی باید در راستای توسعه و تامین نیازهای مردم و زیربناهای لازم تلاش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: زیرساخت های بهتر موجب امنیت پایدار می‌شود که مقوله اصلی و لازمه توسعه پایدار است.

,

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: مرزداران ما مردمی هستند که در شهرها و روستاهای مرزی حضور دارند، در کنار آن‌ها هم نیروهای مسلح زحمتکش تلاشی وافر دارند.

,

جهانگیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فرهنگ و تمدن اصیل کشور در کنار توسعه و امنیت پایدار نشان می‌دهد که اگر مشکلی وجود دارد بخاطر کم‌کاری مدیران بوده است، گفت: برخلاف تمام فشارها و تهدیدات، اقدامات بسیاری در کشور انجام شده و در سال‌های مختلف با وجود تحریم‌ها و تهدیدات علیه ایران، شاهد روند رشد و توسعه بوده‌ایم.

,

وی ابراز کرد: چرا باید برای خارج کردن دیگری از صحنه به جان هم بیفتیم و در داخل درگیر باشیم؟ در اوج تحریم‌ها بنزین صادر می‌کنیم. نباید اجازه تفکر غلط مبنی بر اثرگذاری فشارها را بدهیم.

,

معاون اول رئیس جمهور گفت: در هر زمینه‌ای شاهد پیشرفت و توسعه هستیم، سرمایه فقط نفت و معدن نیست بلکه نیروهای صادق و کاربلد اصلی‌ترین سروایه و دلیل پیشرفت هستند، باید قدردان مدیران باشیم، اتفاقاتی که در روستاها رخ داده بی سابقه است.

,

جهانگیری با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاها تا پایان دولت به پایان می‌رسد، اذعان کرد: مشکلات آبی در روستاها رفع شده و همچنان در حال اجرای پروژه‌های توسعه محور هستیم، طرح‌های دارای فایده برای مردم باید به پایان برسند، استدلال‌های مختلف به منظور معطل ماندن درست نیست.

,

وی تصریح کرد: طرح‌های توسعه محور در غرب کشور با توان در حال اجرا است و تقریبا طرح‌های آبی، خاکی در منطقه به پایان رسیده است؛ باید اقداماتی انجام شود که مسیر زرینه رود در داخل شهر میاندوآب بهبود یافته و با کمک وزارت کشور و توسط شهرداری نسبت به اصلاح و بهبود وضعیت این مسیر اقدام شود.

,

معاون اول رئیس جمهور افزود: در حوزه صنعت باید به چنین مناطقی توجه شده و نسبت به بررسی‌های میدانی اقدام شود، این منطقه پتانسیل قوی معدنی دارد و باید نسبت به پیگیری و بکارگیری ظرفیت‌های ویژه توجه شود، پروژه پتروشیمی میاندوآب باید به پایان برسد چراکه بعد از اجرای ۹۷ درصد، دیگر معطل ماندن آن مفهومی ندارد.

,

جهانگیری بیان کرد: در حوزه بیمارستانی و درمان، خدمت رسانی و تامین نیازهای مردم اندازه هزاران سخنرانی اثرگذار است و باید به این سمت حرکت کنیم.

,

وی اذعان کرد: قدرت اجرایی مدیران قادر به تامین کمبود درآمدها است چراکه مدیر دارای صلاحیت می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد، طرح پوشش اجباری بیمه درمانی جزو بهترین و موثرترین اقداماتی است که در حوزه درمان اجرا می‌شود و باید قدردان اجرای این طرح باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه