اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان:

اولین آزمایشگاه آموزشی و پژوهشی نانو کشور در دانشگاه سمنان افتتاح شد

اولین آزمایشگاه آموزشی و پژوهشی نانو کشور در دانشگاه سمنان افتتاح شد
عضوء هیئت علمی دانشگاه سمنان گفت: می‌توانیم با نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش و بخش های صنعتی همکاری داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مهدی موسوی کمال زادی عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان در حاشیه افتتاح آزمایشگاه نانو دانشگاه سمنان گفت: اهداف این آزمایشگاه شامل ساماندهی تجهیزات، جلوگیری از خرید تجهیزات مشابه توسط دیگر نهادها، در دسترس قرار گرفتن تجهیزات برای همه اعضاء دانشگاهی، جلوگیری از انحصاری شدن تجهیزات و ایجاد امکان عضویت در شبکه ملی آزمایشگاهی علمی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مهدی موسوی کمال زادی ادامه داد: کیفیت و صحت سنجی مسأئل نخست این آزمایشگاه است؛ به طور مثال، شهروند محترمی سونوگرافی می گیرد و در صحت این آزمایش تردید وجود دارد، آزمایشگاه های ما صحت این آزمایش را تائید می کنند.

,

وی اضافه کرد:این آزمایشگاه اولین آزمایشگاه آموزشی پژوهشی نانو کشور است، ما می توانیم با نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش و بخش های صنعتی همکاری داشته باشیم.

,

وی تاکید کرد: متخصصان پرشماری در دانشگاه فعالیت می کنند و دانشگاه می تواند در تمامی زمینه ها مخصوصا در حوزه صنعت به مردم خدمت رسانی کند.
مهدی موسوی کمال زاده گفت:شبکه آزمایشگاهی ایران با تأکید بر کیفیت و ایمنی شکل گرفته است و باید دانشگاه های ایران تلاش کنند تا در زیرمجموعه این آزمایشگاه قرار بگیرند.

,
,

وی ادامه داد: تجهیزات موجود در آزمایشگاه پیشتر هم موجود بوده اند و ما تنها این تجهیزات را ساماندهی کرده ایم و برای استفاده از این تجهیزات برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم. 

,

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان گفت: این آزمایشگاه طی سه ماه اخیر راه اندازی شده و سایتی هم برای آن طراحی شده تا خدمت رسانی به همشهریان عزیز تسهیل شود.

,

وی اضافه کرد: ما اهداف بزرگی برای ادامه کار داریم؛ از جمله احداث آزمایشگاه مرکزی در دستور کار است که نقص تجهیزات آن را به زودی رفع خواهیم کرد و مجهز کردن آزمایشگاه هایمان با تجهیزات قابل و با کیفیت را نیز در دستور کار داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه