اخبار داغ

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان:

نتایج بازبینی جشنواره تئاتر استان زنجان امروز اعلام می‌شود

نتایج بازبینی جشنواره تئاتر استان زنجان امروز اعلام می‌شود
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: نتایج بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان امروز مشخص می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین نجفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بازیینی 14 اثر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان امروز به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با بیان اینکه تنها سه اثر برای بازبینی باقی مانده است، بیان داشت: این سه اثر نیز امروز بازبینی شده و هئیت انتخاب استان نظر قعطی خود را در خصوص نمایش های راه یافته به جشنواره اعلام می کنند.

,

این هنرمند عرصه تئاتر با اشاره به اینکه امسال طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دبیر جشنواره تئاتر استان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان است،خاطرنشان کرد: 4 جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان برگزار شده است.

,

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان با بیان اینکه 50 درصد هزینه مالی جشنواره را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تامین می کند، ادامه داد: 50 درصد بودجه نیز باید از طریق اسپانسرها تامین شود که هنوز این امر محقق نشده است و متاسفانه استقبالی در این زمینه وجود ندارد.

,

نجفی تصریح کرد: از 20 آبان ماه سال جاری بازبینی آثار آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

,

وی با اشاره به انتخاب صدیقه شریفی پور، حسین عباسی نیا و امیر نعمتی به عنوان هئیت انتخاب این جشنواره، خاطرنشان کرد: طبق قوانین جشنواره در صورت راهیابی 8 اثر به جشنواره استانی یک اثر و در صورت راهیابی بیش از 8 اثر دو اثر به جشنواره فجر راه می یابد.

,

این هنرمند تئاتر ادامه داد: احتمال برگزاری جشنواره منطقه ای برای تئاتر استان ها در سال جاری وجود دارد اما هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

,

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان افزود: اجرای تئاتر خیاباتی، برگزاری کارناوال،برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری جلسات نقد و بررسی و اجرای میهمان از جمله برنامه های پیش بینی شده است که در صورت تامین مالی اجرایی می شود.

,

نجفی بیان داشت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان از 27 تا 30 آبان ماه سال جاری در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه