اخبار داغ

رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان:

معلم حق‌التدریس و سرباز معلم بدترین روش جبران کمبود معلم است

معلم حق‌التدریس و سرباز معلم بدترین روش جبران کمبود معلم است
رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان گفت: معلم حق‌التدریس و سرباز معلم اگرچه به‌صورت مسکنی در دستور کار قرار دارد، بدترین راه‌حل‌های در نظر گرفته‌شده برای جبران کمبود معلم در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال اجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کمبود نیرو انسانی در آموزش‌وپرورش، اظهار کرد: برای رفع موقت این نیازها راه‌هایی را آموزش‌وپرورش در نظر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به طرح‌های آموزش‌وپرورش برای جبران کمبود معلم، ابراز کرد: جذب معلم در دانشگاه فرهنگیان، استخدام معلم جدید، طرح مهارت آموزان، طرح 2+2، سرباز معلم، کاهش طول تحصیل دانشجو معلمان به 3 سال، جذب دانشجویان ارشد و... از راه‌های جبران کمبود معلم است.

,

رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه مدیران و معاونان موظف به تدریس در مدارس شده‌اند، افزود: هر معاون و مدیر در مدارس  موظف به 6 ساعت تدریس در مدارس هستند.

,

وی بیان کرد: دور راه‌حل معلم حق‌التدریس و سرباز معلم اگرچه به‌صورت مسکنی در دستور کار قرار دارد، بدترین راه‌حل‌های در نظر گرفته‌شده برای جبران کمبود معلم در کشور است.

,

اوجاقلو بابیان اینکه هر نهاد دیگری به‌جز آموزش‌وپرورش اگر در امر آموزش و پروش دخالت کند به سیستم تربیتی و آموزشی کشور آسیب می‌رساند، خاطرنشان کرد: تمامی نهاد ها باید به آموزش‌وپرورش کمک کنند.

,

وی بابیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در قالب کاری آموزش‌وپرورش و در متد های آموزش‌وپرورش کمک کنند، تصریح کرد: تمامی نهاد ها باید امکانات خود را در اختیار آموزش‌وپرورش برای تربیت نسل جدید قرار دهد.

,

رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پروش که مورد تائید رهبری است، عنوان کرد: این سند مبتنی بر بیانات امامین انقلاب، قرآن، نهج‌البلاغه و سایر اسناد بالادستی نظام اسلامی است.

,

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان زنجانی در جشنواره‌های دانش‌آموزی، ابراز کرد: نسبت موفقیت‌ها دانش آموزان زنجانی در جشنواره‌ها به جمعیت دانش‌آموزی زنجان یک موفقیت بزرگ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه