اخبار داغ

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

جشن بزرگ وحدت در زنجان برگزار می‌شود/ ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری مذهبی زنجان

جشن بزرگ وحدت در زنجان برگزار می‌شود/ ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری مذهبی زنجان
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با حضور پرشور مردم،جشن بزرگ وحدت در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد غم پرور امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، جشن بزرگ وحدت در حسینیه  اعظم زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این جشن امشب از ساعت ۹ شب همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار می شود،ادامه داد:مادحین این جشن بزرگ سید یوسف شبیری و جلیل محمدی هستند.

,

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به فعالیت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد،خاطرنشان کرد:گروه تئاتر خواهران حسینیه اعظم زنجان تشکیل شده است.

,

غم پرور با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، افزود: در مناسبت های مختلف این برنامه ها پر رنگ تر است.

,

وی با اشاره به پخت روزانه حدود ۴۰۰۰ قرص نان برای توزیع بین هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی،افزود: خادمین حسینیه اعظم زنجان به این امر مبادرت می کنند.

,

این مسئول از آذین بندی محوطه حسینیه اعظم زنجان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) خبرداد و گفت: جشن های بزرگ میلاد در این مکان برگزار می شود.

,

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت توجه به زیرساخت های گردشگری مذهبی تاکید کرد و گفت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی می تواند به مکانی مناسب برای گردشگری مذهبی تبدیل شود.

,

غم پرور خاطرنشان کرد:حسینیه اعظم زنجان به عنوان یکی از مکان های مذهبی استان دارای ظرفیت های مطلوبی برای ارتقای گردشگری مذهبی است و سالانه گردشگران داخلی و خارجی از این مجموعه بازدید می کنند.

,

وی افزود: توجه به توسعه زیرساخت های گردشگری مذهبی موجب افزایش حضور گردشگران و رونق اقتصادی شهر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه