اخبار داغ

مدیر کل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه عنوان کرد:

جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله ساختمانی در کرمانشاه

جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله ساختمانی در کرمانشاه
مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از جمع آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام عارف کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: برخی از شهروندان که نسبت به انجام تعمیرات غیرمجاز اقدام کرده اند نخاله های ساختمانی را داخل معابر و زمین های خالی سطح شهر می ریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

وی با تاکید بر اینکه شهروندان نباید نخاله های ساختمانی را در معابر یا سر کوچه ها تخلیه کنند، افزود: میزان تخلیه نخاله در سطح منطقه هفت، پنج و دو شهرداری به دیل وسعت زمین های خالی بیشتر است.

,

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور برخورد با افراد خاطی گشت رسیدگی به تخلفات ساختمانی  در سطح شهر فعال است و به ساخت و سازهای فاقد مجوز تذکر می دهند تا از ریختن نخاله به داخل معابر خودداری کنند و در صورت بی توجهی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه چهار دستگاه لودر، هشت دستگاه بیل بکو، ۲۱ دستگاه کمپرسی برای جمع آوری نخاله های ساختمانی به کارگیری می شود، گفت: از این ۲۱ دستگاه خودرو ۱۶ دستگاه از سوی مناطق هشت گانه و پنج دستگاه از سوی معاونت خدمات شهری مورد استفاده است.

,

وی از جمع آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر خبر داد و افزود: روزانه مجموعا یک هزار و ۱۰۰ تن نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع آوری می شود.

,

عارف کیا با بیان اینکه ظرفیت جمع آوری زباله در کرمانشاه  ۴۰۰ تا ۸۰۰ تن در روز است که پس از جمع آوری به محل تخلیه منتقل می شود، گفت: یک سایت دپو، انتهای شهرک کیهانشهر و دومین سایت انتهای جاده سراب قنبر برای تخلیه نخاله های ساختمانی به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

,

وی با تاکید بر اینکه شهروندان برای اخذ پروانه ساخت و ساز اقدام کنند، عنوان کرد: شهروندانی که به صورت قانونی در حال ساخت و ساز هستند نخاله های ساختمانی خود را به سایت بازیافت واقع در انتهای شهرک آریا شهر منتقل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه