اخبار داغ

امام جمعه اسدیه مطرح کرد؛

وحدت عامل اقتدار ایران و جلوگیری از نفوذ دشمن

وحدت عامل اقتدار ایران و جلوگیری از نفوذ دشمن
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: برای این‌که جلوی نفوذ دشمن گرفته شود و اقتدار ایران پایدار بماند وحدت از ملزومات است و باید همیشه حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اهمیت وحدت، اظهار کرد: وحدت در حال حاضر با توجه به اقداماتی که دشمن در کشورهای همسایه از جمله افغانستان انجام می‌دهد بسیار اهمیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به تشکیل داعش و گروه‌های تجزیه‌طلب افزود: وحدت در مقابل گروه‌هایی که از ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی حمایت می‌کنند بسیار مهم است.

,

امام جمعه اسدیه بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که دشمنان امروزه به دنبال نفوذ هستند برای این‌که جلوی نفوذ دشمن گرفته شود و اقتدار ایران پایدار بماند وحدت از ملزومات است و باید همیشه حفظ شود نه‌این‌که برای یک تاکتیک و به صورت موقتی و برای برخی زمان‌ها باشد.

,

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: وحدت از زمان پیامبر(ص) بوده و باید اقتدار و اتحاد بین ادیان و مذاهب پایدار بماند.

,

وی با بیان این‌که مشترکات مذاهب فراموش‌شدنی نیست، تأکید کرد: باید با تکیه بر مشترکات از جزئیات حذر کرده و به وحدت عملی برسیم.

,

امام جمعه اسدیه در خصوص نهی از توهین به مقدسات اهل سنت، گفت: با توجه به فتوای مقام معظم رهبری که فرمودند توهین به مقدسات اهل سنت حرام شرعی است این مسئله یک فتوا و ایدئولوژی است یعنی اعتقاد و حکمی است که مقام معظم رهبری مطرح کردند و باید از آن تبعیت کرد که اگر به حکم ایشان پای بگذاریم مخالفت با ولایت کرده و آب به آسیاب دشمن ریخته‌ایم.

,

حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: لذا اهل سنت و تشییع باید حواسشان را جمع کنند، اقدام عملی انجام داده و نه‌تنها به مقدسات توهین نداشته باشند بلکه باید جلوی توهین‌ها را بگیرند.

,

وی با اشاره به این‌که با بصیرت باید از فضاسازی‌های مسموم رسانه‌ها جلوگیری کرد، افزود: بصیرت باعث می‌شود که از تلاطم و اختلافاتی که ایجاد طوفان می‌کند جلوگیری کرده و با اتحاد و انسجام جلوی نفوذ دشمن را گرفت.

,

امام جمعه اسدیه بیان کرد: زمانی‌که جلوی نفوذ دشمن گرفته شود شیعه و سنی می‌توانند در کنار هم قرار گرفته و اتحاد و پایداری خود را داشته و وحدت را دنبال کنند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: از آنجائی‌که قرآن به پیامبر اسلام تأکید می‌کند با ادیان مختلف گفت‌وگو کند لذا باید به طریق اولی بین مذاهبی که وجود دارند اتحاد و انسجام حفظ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه