اخبار داغ

رئیس کانون صرافان:

افزایش ۲ درصدی قیمت دلار نگران کننده نیست/ مردم خریدار نیستند

افزایش ۲ درصدی قیمت دلار نگران کننده نیست/ مردم خریدار نیستند
رئیس کانون صرافان با تأکید براینکه افزایش ۲ درصدی قیمت دلار نگران کننده نیست، گفت: مردم اشتیاقی برای خرید دلار و سایر ارزها ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلطانی زاده در خصوص وضعیت بازار ارز طی روزهای اخیر، اظهار داشت: افزایش مصارف ارزی در نیم سال دوم طبیعی است و هر سال از نیمه دوم سال تقاضای شرکت ها برای خرید ارز افزایش می یابد و این یکی از دلایل رشد قیمت دلار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی عامل مهم دیگر تاثیر گذار در بازار ارز را جو سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: البته با توجه به افزایش تقاضای فصلی و شرایط سیاسی کشور، افزایش 2 درصدی قیمت دلار خیلی نباید نگران کننده تلقی شود.

, قیمت دلار,

رئیس کانون صرافان با بیان اینکه شرکت ها و فعالان اقتصادی در نیمه دوم سال نیاز ارزی بیشتری دارند،‌افزود: به همین دلیل خریدار اصلی در بازار ارز شرکت ها هستند که از طریق سامانه نیما نیاز خود را تامین می کنند.

,

این فعال در بازار ارز تأکید کرد که مردم دیگر مانند قبل اشتیاقی برای خرید دلار و سایر ارزها بعنوان سرمایه گذاری ندارند و گفت: مردم این روزها خریدار ارز نیستند.

,

سلطانی زاده افزود: بانک مرکزی به راحتی توان مدیریت بازار ارز را دارد و می تواند مانند ماه های قبل ثبات را به بازار برگرداند؛ ضمن اینکه عرضه و تقاضا نیز هم اکنون در بازار کنترل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه