اخبار داغ

در دوازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه؛

شهریاری: برخی مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه نیازمند بازنگری است/ کلانتری: آقای استاندار! شما حق اظهارنظر ندارید

شهریاری: برخی مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه نیازمند بازنگری است/ کلانتری: آقای استاندار! شما حق اظهارنظر ندارید
دوازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در دوازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، اظهار داشت: مردم باید بخاطر اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه قدردان دولت باشند هرچند دولت این را وظیفه خود می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: امیدوارم با تکمیل طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه شاهد افزایش روند احیای این دریاچه باشیم، نیازمند کارگروه استانی برای پیگیری مصوبات هستیم.

,

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: عدم تخصیص آب برای کشت‌های گلخانه مشکل بزرگی است که با وجود سرمایه گذار با مشکل مواجه هستیم.

,

شهریاری افزود: برخی پروژه‌های عمرانی با مصوبات ستاد احیا متوقف شده‌اند که نیازمند بازنگری است.برای برخی از این پروژه‌ها بودجه‌های کلانی صرف شده که باید توجه ویژه شود.

,

وی تاکید کرد: از زرینه‌رود میاندوآب ۱۵۰ میلیون متر مکعب برای آب شرب تبریز تخصیص داده شده که متاسفانه در بخش کشاورزی صرف می‌شود! مردم سوالاتی در مورد تخصیص حق‌آبه به دیگر استان‌ها و عدم تخصیص به آذربایجان غربی دارند که باید پیگیری شود.

,

«عیسی کلانتری» رییس سازمان محیط زیست، در دوازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، در واکنش به انتقادات استاندار آذربایجان غربی، اظهار داشت: آقای استاندار، شما حق ندارید در مورد مصوبات هیات وزیران اظهار نظر کنید و قبل از تغییر در مصوبات نمی‌توانید در موضوعات مرتبط نظر دهید!

,

وی، افزود: اگر اقدامات ستاد نبود، اکنون چیزی جز بیابان بی آب و علف نمانده بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه