اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

مسئولانی که معتقد به شهدا نیستند دچار ذلت می‌شوند/ شاهد افول کشورهای استکباری هستیم

مسئولانی که معتقد به شهدا نیستند دچار ذلت می‌شوند/ شاهد افول کشورهای استکباری هستیم
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه مسئولانی که معتقد به شهدا نیستند دچار ذلت می‌شوند گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر نهضت عاشورا از فتنه‌ها مصون مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار حسن حسن‌نیا پنج شنبه شب در یادواره شهدای آهومحله محمودآباد اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که برای دفاع از خاک و ناموس و ارزش های اسلامی جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که شهدا را قبول ندارند در واقع ایمان ندارند خاطرنشان کرد: اگر مسئولی نخواهد برای شهدا زمان صرف کند هیچ عاقبتی نخواهد داشت.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت تصریح کرد: جنگ دارای رمز و رازهای زیادی بود و به واقع می‌توان گفت دارای جعبه‌های سیاهی است که تاکنون گفته نشده و شاید نتوان گفت، چراکه باورپذیر نیست.

حسن‌نیا یادآور شد: در 8 سال دفاع مقدس بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد که اگر رمزگشایی شود با عدد 72 که همان عدد شهدای کربلاست برابر است و این را می‌توان نشانه‌ای از وصل بودن دفاع مقدس به عاشورا دانست.

وی با بیان اینکه در آن روزها امکانات بسیارکمی داشتیم و به برکت شهدا امروز به پیشرفت‌های زیادی رسیدیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا پیشرفت‌های زیاد علمی و نظامی از جمله شهرک موشکی دست پیدا کردیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با اشاره به اینکه وظیفه ما قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است تاکید کرد: مسئولانی که اعتقاد به خون شهید نداشته باشند بدانند دچار ذلت می‌شوند.

حسن‌نیا با بیان اینکه از خاطرات شهدا گفتن جرات میخواهد اظهار کرد: وقایعی در جبهه‌های جنگ اتفاق افتاد که از دست دادن پسر در مقابل پدر یکی از آن وقایع است.

وی اذعان کرد: دفاع مقدس آنچنان اثرگذار بوده که حتی عراقی‌ها در مراسم راهیان نور شرکت می‌کنند و دوستدار امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار کرد: جمهوری اسلامی فتنه‌های زیادی را دیده اما به خاطر تکیه انقلاب به نهضت عاشورا هیچ فتنه‌ای تاکنون نتوانسته صدمه‌ای به آن وارد کند.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: درحال حاضر نه تنها کشورهای استکباری از عهده ایران برنمی‌آیند بلکه حتی توان مقابله با کشورهایی مانند سوریه، یمن و عراق را هم ندارند که این نشان از افول آن‌ها است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه