اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

مذاکره با دشمن سم مهلک و خالی کردن میدان است

مذاکره با دشمن سم مهلک و خالی کردن میدان است
فرمانده سپاه روح الله با اشاره به اینکه مذاکره با دشمن نه تنها راه کار نیست بلکه سم مهلک و خالی کردن میدان است گفت: لذا امروز دشمن به دنبال فرصت است و اگر نقطه ضعف نشان دهیم دشمن روبه جلو حرکت می کند و لذا باید با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله امروز در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس گردان های بسیج گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که نظام استکباری سعی بر این دارد که با ایجاد نفاق و از بین بردن وحدت در بین امت های اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کند و لذا وحدت در حول محور ولایت می تواند ما را از این مقطع حساس نجات دهد و امروز امت های اسلامی باید وحدت کلمه خود را حفظ کند چراکه مسیر وحدت مسیری است که توسط امام پیش روی ما گذاشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: امروز در یکی از حساس ترین مقاطع انقلابی اسلامی هستیم و هرچه جلوتر می رویم شرایط پیچیده تر می شود چراکه دشمن با همه توان به میدان آمده در حالی که در گذشته به نوعی دیگر به میدان تهدیدات می آمد.

,

وی ادامه داد: دفاع همه جانبه راهبردی است که حضرت امام پیش روی ما گذاشته و امروز هم مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر این دفاع همه جانبه با به کارگیری همه توان ها دارند.

,

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: همه ما در این چهل سال درک کرده ایم که آسایش در گذر از سختی ها است و با عبور از سختی ها می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

,

وی اضافه کرد: جهاد همه جانبه امروز باید در دستور ما باشد چراکه بدون جهاد قطعا نمی توانیم به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست پیدا کنیم

,

کریمی افزود: وجود رهبر بزرگ دینی در نظام اسلامی که از مهمترین برکات است از مهمترین عناصر اقتدار است و امروز حکمت، شجاعت، بصیرت و هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی زبانزد همه کشورها و حتی دنیای استکبار است و آنها آرزوی چنین رهبر کاریزماتیکی را دارند که بتوانند در پس هر شرایطی کشور را از مقاطع حساس نجات دهد.

,

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: وجود مردم انقلابی و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی از دیگر عوامل اقتدار است و مردم در این چهل سال انقلاب همواره در مقاطع حساس وفاداری خود  را نشان دادند و این چهل سال انقلاب نشان داده که پیوند بین مردم و ولایت همه مشکلات را حل می کند.

,

وی داشتن آرمانهای بلند و قله های متعالی در انقلاب اسلامی از دیگر عوامل اقتدار دانست و گفت: به هر میزان به آرمان ها توجه داشته باشیم و در پی عملیاتی کردن آنها برویم قطعا موفق تر خواهیم بود.

,

فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: آرمان بلند تمدن اسلامی که امام و مقام معظم رهبری برایمان روشن کرده اند باید در گام دوم انقلاب تحقق پیدا کند و در واقع این راه از حضرت آدم شروع شده و ما باید آن را به نتیجه برسانیم.

,

کریمی داشتن دشمن بزرگ را از دیگر عوامل اقتدار عنوان کرد و ادامه داد: چراکه رقیب بزرگ عامل مهم دست پیداکردن به قله های بزرگ است.

,

وی افزود: اراده ملت ایران قطعا در این چهل سال توانسته عوامل اقتدار دشمن را به چالش بکشاند و امروز جنگ ما با دشمن جنگ اراده ها است که اگر به عوامل اقتدار توجه داشته باشیم و همت ها را به کارگیری کنیم قطعا روز به روز شاهد افول قدرت دشمن خواهیم بود.

,

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه امروز دشمن راهبردی خود را بر سه ضلع عملیات روانی، فشار اقتصادی و راهبری مذاکره گذاشته که برای متزلزل کردن اراده های جوانان با استفاده از ابزارهای پیشرفته قصد گروگان گیری ذهن ها را دارد و فشار اقتصادی را به موازات عملیات روانی دنبال می کند گفت: دشمن در جنگ اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اما ما اگر اراده ها را به کارگیری کنیم و به جوانان و نیروهای بومی اعتماد داشته باشیم قطعا تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: در بسیاری از پیشرفت هایی که به دست آوردیم علت آن به کارگیری اراده ها بوده و امروز قطعا در جنگ اقتصادی می توانیم موفق باشیم اگر با روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی وارد شویم و بتوانیم با استفاده از داشته های درونی از این مقاطع حساس عبور کنیم.

,

کریمی با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد راسخ به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری می تواند مسیر را برای ما روشن سازد اظهار کرد: امروز راهبرد مذاکره دشمن دیگر برای همه آشکار شده، زمانی که استراتژی به تاکتیک تبدیل می شود دیگر نقشه ها آشکار می شوند.

,

فرمانده سپاه روح الله  با اشاره به اینکه مذاکره با دشمن نه تنها راه کار نیست بلکه سم مهلک و خالی کردن میدان است بیان کرد: لذا امروز دشمن به دنبال فرصت است و اگر نقطه ضعف نشان دهیم دشمن روبه جلو حرکت می کند و لذا باید با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

,

وی اضافه کرد: امروز سطح آمادگی دفاعی و امنیتی در کشور به گونه ای است که اگر دشمن ذره ای تحرکات علیه انقلاب از خود نشان دهد قطعا پاسخ های پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.

,

کریمی بیان کرد: بسیجیان به عنوان سربازان و رزمندگان جبهه حق باید همواره در سطح آمادگی کامل و هوشیاری باشند تا هر لحظه برای فداکاری برای نظام اسلامی با ایمان و اعتقاد راسخ آماده باشند.

,

در رزمایش الی بیت المقدس بسیج ۲۹ گردان در ۱۲ شهرستان از ۲۳ آبان طی دو روز تمرینات و آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه تهدید انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه