اخبار داغ

ائمه‌جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه مطرح کردند؛

جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی شکست‌ناپذیر است/ وحدت عامل موفقیت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است

جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی شکست‌ناپذیر است/ وحدت عامل موفقیت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است
آیین عبادی _ سیاسی نمازجمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماز عبادی - سیاسی جمعه، همچون هفته های گذشته در استان کرمانشاه برگزار شد، اینک مشروح خطبه ها را با هم می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی شکست‌ناپذیر است

, جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی شکست‌ناپذیر است,

آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا سرمایه بزرگ زندگی هر فردی است.

,

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: رهبر انقلاب جمهوری اسلامی بارها فرمودند با تفکر، عمل و حرکت بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر خواهد بود.

,

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اکثر مردم کشور بسیجی هستند، تفکر بسیجی دارند و همه پای کار هستند و هر ایرانی یک بسیجی بالقوه‌ است.

,

آیت الله علما با اشاره به وقایع اخیر عراق نیز بیان داشت:  دشمنی اصلی در کشور عراق نیز با تفکر بسیجی و بسیجی‌های‌ این کشور است.

,

وی با اشاره به اینکه امام راحل معتقد بود انقلاب اسلامی جلوه‌ای از نهضت بزرگ‌ پیامبر اکرم(ص) بود، عنوان کرد: سول خدا نیز ما را به استقامت نوید می‌دهد .

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 24 آبان‌ماه روز بزرگداشت علامه طباطبایی ادامه داد: این شخصیت بزرگ در همه علوم مهارت داشت و شخصیتی بسیار والا و عالمی بی‌نظیر بود که شاید جای خالی ایشان به زودی پر نشود.

,

آیت الله علما ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) خاطر نشان کرد: حضرت محمد(ص) اسوه ای حسنه برای تمام جوامع بشری در همه اعصار است.

,

وی با قدردانی از اقدامات رئیس قوه قضاییه افزود: آیت الله رئیسی خطاب به قضات که «محکم بایستید، محکم استدلال کنید، محکم حکم بدهید و محکم اقدام کنید» که این اقدام بسیار ارزشمند است.

,

وحدت عامل موفقیت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است

, وحدت عامل موفقیت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است,

حجت الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک ظرفیت بسیار مهم و بزرگ در کشور است که در میدان های بزرگ نقشی مهم و تاثیر گذار دارد.

,

وی افزود: بسیج در اقشار مختلف از ابتدای تشکیل آن همواره منشا خدمات مهم و بزرگی برای مردم و کشور است.

,

خطیب جمعه شهرستان در ادامه به نقش وحدت و بصیرت مردم در خنثی سازی توطئه های دشمن پرداخت و گفت: دشمن از اتحاد و بصیرت مردم بیمناک است و همواره برای رسیدن به منافع خود در پی ایجاد تفرقه و از بین بردن اتحاد جوامع اسلامی است.

,

حجت الاسلام کریمی اذعان داشت: استکبار امروز در کشور های همسایه ایران اسلامی با توطئه های مختلف و راه اندازی آشوب های خیابانی به دنبال از بین بردن وحدت اسلامی و رسیدن به منافع خود می باشند که با بصیرت مردم و هدایت مراجع دینی این توطئه ها در حال خنثی شدن است.

,

وی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی افزود: مطالعه باعث افزایش بصیرت و آگاهی مردم میشود و لذا فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه رواج پیدا کرده و در بین مردم نهادینه شود.

,

وی همچنین به سالروز آزاد سازی شهر سوسنگرد اشاره کرد و اظهارداشت: رزمندگان اسلام اعم از ارتش و سپاه و بسیج با رشادت و جان فشانی در برابر لشکر تا دندان مسلح رژیم بعث عراق و دنیای استکبار ایستادگی کرده و توانستند سوسنگرد را از چنگ دشمن آزاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه