اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

حضرت محمد(ص) رسولی برای تمام عالمیان/ دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه‌ای و تبلیغاتی است

حضرت محمد(ص) رسولی برای تمام عالمیان/ دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه‌ای و تبلیغاتی است
ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه ای و تبلیغاتی است، گفتند: با انعکاس اخبار کذب، تحلیل های مغرضانه واقعیت ها را وارونه نشان می دهد و مانند مگسی که تنها به دنبال کثیفی بوده در جامعه به جستجوی کوچکترین عیب برای بزرگ نشان دادن آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه ای و تبلیغاتی است، گفتند: با انعکاس اخبار کذب، تحلیل های مغرضانه واقعیت های را وارونه نشان می دهد و مانند مگسی که تنها به دنبال کثیفی بوده در جامعه به جستجوی کوچکترین عیب برای بزرگ نشان دادن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حضرت محمد(ص) رسولی برای تمام عالمیان است

, حضرت محمد(ص) رسولی برای تمام عالمیان است,

حجت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص ) و امام جعفر صادق(ع ) گفت: ما باید از سیره حضرت محمد(ص) در جامعه الگو بگیریم زیرا پیامبر(ص) بی آلایش و بی تکلف بودند و به دور از هرگونه ظاهر سازی بودند.
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) نه تنها در مسائل حکومتی، سیاسی و اجتماعی بلکه در مسائل شخصی نیز با دوست و دشمن با عدالت رفتار می کردند.
عبادی زاده با بیان اینکه پیامبر(ص) تنها متعلق به مسلمانان نیست، عنوان کرد: خداوند در قرآن تمام ادیان را به وحدت دعوت می کند و حضرت محمد(ص) رسولی برای تمام عالمیان است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن در گام دوم انقلاب ماموریت های جدی دارد، بیان کرد: دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه ای و تبلیغاتی است.
خطیب جمعه بندرعباس افزود: جنگ روانی دشمن شروع شده و رسانه های ماهواره ای و فضای مجازی و اینترنت تبدیل به توپخانه قوی شده که ملت ما را بمباران تبلیغاتی می کند.
عبادی زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن ملت از انقلاب و مسئولان است، تصریح کرد: با انعکاس اخبار کذب، تحلیل های مغرضانه واقعیت های را وارونه نشان می دهد و مانند مگسی که تنها به دنبال کثیفی بوده در جامعه به جستجوی کوچکترین عیب برای بزرگ نشان دادن آن است.

,
,
,
,
,
,

دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه ای و تبلیغاتی است
وی با تاکید بر اینکه دشمن شناسی وظیفه ما در گام دوم انقلاب است و باید مراقب شگردهای دشمنان باشیم، اظهار کرد: باید مواظب افکارمان باشیم که در اختیار دشمن قرار نگیرد، اگر فکرمان را کنترل نکنیم زبانمان وسیله ای برای تبلیغ اهداف دشمن می شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: اگر امروز دشمن بعد از چهل سال هنوز نتوانسته به انقلاب ما ضربه ای وارد کند از برکت امام خامنه ای(مدظله العالی) است که تمام مسائل کشور و جهان را به موقع متذکر می شوند.
عبادی زاده با اشاره به اینکه امروز روز تلاش و کار در جامعه است، گفت: دولت باید بیش از همیشه سبب ایجاد آرامش مردم در جامعه باشد و مناسب نیست رئیس دولت فضای جامعه را به سمت و سوی حواشی بکشاند.
وی افزود: دولت در روزهای پایانی باید نیاز های جامعه را پاسخ دهد و فضای بحث ها را نباید متشنج کند و دولت و مردم از بحث های حاشیه ای سود نمی برد.
خطیب جمعه بندرعباس اظهار کرد: سوالات و شبهات دولت از دستگاه قضا باید در جلسات خصوصی پرسیده شود زیرا این حرکات جز ضرر و مشکل چیزی برای جامعه ندارد.

, دشمن با تمام توانش به دنبال بمباران رسانه ای و تبلیغاتی است,
,
,
,
,
,

عبادی زاده با اشاره به وضعیت نا مطلوب فضای شهری در بندرعباس خاطر نشان کرد: خیابان های بندرعباس استاندارد نیست و با کمترین بارندگی آب در سطح خیابان ها و معابر جمع می شود.

,

وحدت رمز پیروزی بر جهان استکبار است

, وحدت رمز پیروزی بر جهان استکبار است,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری، امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)  گفت: وحدت رمز پیروزی اسلام بر جهان استکبار است و پیامبر عظیم الشان اسلام، قرآن و قبله بهترین مشترکات امت اسلام برای ایستادگی در برابر مشترکین و مستکبرین است.

,

امام جمعه شهرستان سیریک افزود: افزایش قیمت بنزین اگر به اجرای عدالت و کمک به مردم و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی در جامعه باشد که خوب است ولی اگر منجر به افزایش قیمت کالاها و افزایش تورم و کاهش خرید مردم برای معیشت باشد بسیار بد و تاسف بار است.

,

بحران بی آبی در روستاهای سیریک

, بحران بی آبی در روستاهای سیریک,

وی اظهار کرد: مسئله تامین آب شرب مردم شهرستان به یک مسئله بحرانی تبدیل شده و برخی روستاها در این شهرستان بیش از دو ماه آب ندارند و متاسفانه ما شاهد اقدامات موثر و عملی از سوی مسئولان استانی برای رفع این مشکل برای مردم شهرستان نیستیم.

,

حیدری خاطر نشان کرد: اخیرا رئیس جهمور در سفر به استان یزد در جمع مردم این استان قول تامین آب از دریای عمان داده اند و مردم ما در کنار دریا تشنه و بی آب به سر می برند و دولت در تامین آب 45 هزار نفر مردم روستاهای سیریک عاجز مانده  و در جایی دیگر وعده تامین آب به مردم استان های دیگر می دهند که این خودش مصداق بارز بی عدالتی در جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه