اخبار داغ

مهمترین محور بیانات ائمه جمعه یزد:

سخنان ساختارشکنانه حربه انتخاباتی است/ دولت بر اجرای صحیح طرح سهمیه‌بندی بنزین نظارت کند

سخنان ساختارشکنانه حربه انتخاباتی است/ دولت بر اجرای صحیح طرح سهمیه‌بندی بنزین نظارت کند
تبریک میلاد پیامبراسلام(ص)، واکنش به سخنان روحانی در یزد و تشریح ابعاد طرح سهمیه بندی بنزین از مهمترین محور بیانات ائمه جمعه استان یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد اظهار داشت: برخی از افراد در آستانه انتخابات مجلس به دنبال دو قطبی‌کردن جامعه و رسیدن به اهداف خود هستند. حرف‌های ساختار شکنانه زدن و دامن زدن به آن برای این است که آنچه که باید حقیقتا مورد توجه مردم باشد مورد غفلت قرار بگیرد و آنها هم در این فضای ملتهب و آب گل آلود به اهداف خودشان برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, .,

عضو فقها شورای نگهبان بیان داشت:  شورای نگهبان گرچه صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند ولی این کف صلاحیت است، یعنی کسی که حداقل صلاحیت را دارد انتخاب می‌شوند و آن هم تازه اکثریت شورای نگهبان هستند و ممکن است برخی افراد در شورای نگهبان حتی این کف صلاحیت را هم قبول نداشته باشند در حالی که مردم باید در انتخاب افراد به سقف مسائل و عملکردها نگاه دقیق و عمیق داشته باشند.

, .,

دولت بر اجرای صحیح هدفمندی یارانه ها نظارت کند

, دولت بر اجرای صحیح هدفمندی یارانه ها نظارت کند, دولت بر اجرای صحیح هدفمندی یارانه ها نظارت کند,

حجت‌الاسلام علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن نیز با تشکر و خدا قوت به سازمان اطلاعات سپاه دستگیری دانیال زاده را شاهکاری بزرگ و گامی موثر جهت مبارزه با مفسدین اقتصادی دانست.

,

وی با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین بیان داشت: اصل این طرح که موردتفاهم دولت و مجلس و نخبگان اقتصادی است اگر دقیق و صحیح اجرا شود اشکالی ندارد اما اگر قرار باشد دولت نظارت نکند و اجناس چند برابر شود و از طرفی معلوم نشود سود حاصل از این صرفه‌جویی عظیم کجا خرج می‌شود، این صد درصد به سود اغنیا و ثروتمندان و به ضرر اقشار کم‌درآمد است. البته تصویب این‌گونه طرح‌ها نیازمند کسانی است که خود زجرکشیده و کم‌درآمد باشند و درد مردم را بفهمند.

,

دولت با نظارت صحیح مانع فشار به مردم شود

, دولت با نظارت صحیح مانع فشار به مردم شود, دولت با نظارت صحیح مانع فشار به مردم شود,

حجت  الاسلام حسینی امام جمعه مروست ولادت پر از سعادت پیامبر اکرم(ص) و فرزند بزرگوارش امام صادق(ع) را به محضر مبارک امام عصر رهبر انقلاب و تمام امت اسلام تبریک گفت و بیان داشت: این عید بزرگ در روز جمعه که خود روز عید آل محمد است قرار گرفته است و ان شاالله فرج امام زمان هم در روز جمعه حاصل می شود.

,

امام جمعه مروست با اشاره به افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن بیان داشت: امیدواریم که هر تصمیمی که گرفته میشود با تدبیر صحیح و مسئولیت پذیری مدیران به نفع نظام و امت اسلامی و مردم باشد.

,

وی افزود: میدانیم هزینه تهیه بنزین بیشتر از قیمتی است که اکنون عرضه می شود لکن رعایت حال مردم واجب است و نباید برای تامین سوخت بر آن ها فشارآورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه