اخبار داغ

رئیس کتابخانه‌های نهاوند خبر داد؛

اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های نهاوند

اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های نهاوند
رئیس کتابخانه‌های نهاوند گفت: از ابتدای امسال با مشارکت و همکاری شهروندان ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرستان توسط دوستداران کتاب اهداشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ میلاد امینیان، رئیس کتابخانه‌های نهاوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند به‌مناسبت هفته کتاب گفت: استفاده از کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باعث بالا رفتن سطح درک و معلومات و ارتقای دانش و فرهنگ عمومی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: همه مسئولان و اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا در جهت گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی حرکت کنیم و سطح مطالعه را بالا ببریم.

,

رئیس کتابخانه‌های نهاوند افزود: در سطح شهر و روستاهای نهاوند ۱۱ کتاب‌خانه وجود دارد که ۶ مورد در شهر و ۳ مورد در روستا و دو مورد کتاب‌خانه مشارکتی داریم.

,

وی بیان داشت: در شهرستان نهاوند همچنین یک کتابخانه مستقل داریم که تنها کتابخانه مستقل در استان همدان نیز است و شهروندان و علاقه‌مندان به کتاب از این کتاب‌خانه استفاده می‌کنند.

,

امینیان گفت: در هفته گرامیداشت کتاب‌خوانی برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌شده است که نواختن زنگ کتاب، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در مدارس، رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و دیدار با ائمه جمعه شهرستان ازجمله این برنامه‌ها است.

,

وی ادامه داد: به مناسبت این هفته در کتابخانه‌های شهرستان علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان عضو شوند و با عضویت می‌تواند از هر نقطه کشور از کتابخانه‌ها استفاده کنند.

,

رئیس کتابخانه‌های نهاوند افزود: در شهرستان نهاوند بیش از ۷ هزار عضو فعال کتابخانه‌های شهرستان داریم که باید بافرهنگ سازی این تعداد را افزایش دهیم.

,

وی به نقش علاقه‌مندان به کتاب در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: توسط دوستداران کتاب در شهرستان نهاوند از ابتدای امسال بیش از ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرستان اهداشده است که امیدواریم این رسم تداوم یابد.

,

امینیان اظهار داشت: در کتابخانه‌های نهاوند بیش از ۱۲۵ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و ارزشمند در دسترس همشهریان قرار دارد.

,

وی در پایان گفت: برای روستاییان عزیز علاوه بر شهرهای نهاوند، گیان، برزول و فیروزان در روستاهای بزرگ نیز برای استفاده مردم سایر نقاط کتاب‌خانه وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه