اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

بارش سنگین برف در ارتفاعات محور کیاسر/آماده‌باش تمام نیروهای خدماتی و امدادی

بارش سنگین برف در ارتفاعات محور کیاسر/آماده‌باش تمام نیروهای خدماتی و امدادی
رئیس پلیس راه مازندران گفت: بارش برف در ارتفاعات محور کیاسر به‌صورت سنگین بوده و تردد خودروها بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،با نفوذ سامانه بارشی شاهد کاهش دما، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات مازندران هستیم.

باتوجه به پایان هفته و حضور مسافران در این مدت شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات استان هستیم که ضرورت دارد رانندگان به هشدارها و توصیه‌ها توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

تمامی نیروهای خدماتی و امدادی با آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات امدادی، آمادگی لازم را برای انجام هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمت‌رسانی دارند.

با توجه به این شرایط جوی کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد در محورهای کوهستانی و همچنین احتمال ریزش و رانش،  لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پر هیز کنند.

مسافران نیز برای بازگشت در مسیر به‌ویژه هنگام شب علاوه بر رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات از مسیر در محورهای استان تردد کنند.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه در تمام ارتفاعات مازندران شاهد بارش برف خفیف هستیم، افزود: بارش برف در ارتفاعات محور کیاسر به‌صورت سنگین بوده و تردد خودروها بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: باتوجه به شرایط موجود تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.

این مسئول با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان هنوز اجرا نشد، اظهار کرد: محدودیت از ساعت 17:30 امروز از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه