اخبار داغ

استاندار همدان :

افزایش قیمت بنزین تاثیری بر روی بازار ندارد/با متخلفان برخورد جدی می شود

افزایش قیمت بنزین تاثیری بر روی بازار ندارد/با متخلفان برخورد جدی می شود
استاندار همدان با بیان اینکه موضوع حمل و نقل در تولید و تولید کالا تاثیر ندارد گفت: افزایش قیمت بنزین طبیعتا تاثیری بر روی بازار نباید داشته باشد و با متخلفان برخورد جدی خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: بنابر دستور ریاست محترم جمهور قرار است که منابع حاصل از  اجرای طرح صرف معیشت مردم بشود و ریالی از آن به خزانه  دولت نخواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی عنوان کرد: همانطور که اعلام شده  این منابع به ۱۸ میلیون خانوار که حدود ۶۰ میلیون نفر است داده خواهد شد و در این ماه هم به صورت پیش پرداخت به حساب خانه دار خواهد رفت.

,

استاندار همدان با بیان اینکه قیمت گازوئیل به هیچ عنوان گران نشده است افزود: حمل و نقل درون شهری، حمل کالا و مسافر  گران نشده و شاغلین در این اصناف به هیچ عنوان حق گران کردن کرایه را ندارند.

,

وی با بیان اینکه موضوع  حمل و نقل در تولید و تولید کالا تاثیر ندارد گفت: افزایش قیمت بنزین طبیعتا تاثیری بر روی بازار نباید داشته باشد.

,

شاهرخی با اشاره به نظارت شبانه روزی بازرسین بر بازار گفت: بازرسین ما در صنعت، معدن و تعزیزات حکومتی در گشت های مشترک در بازار حضور دارند و چنانچه افرادی قصد سوء استفاده و گران کردن کالا را داشته باشند حتما با آنها برخورد جدی خواهد شد.

,

وی در پایان تاکید کرد: اگر چه اتحادیه های اصناف افراد منصفی هستند ولی با تعداد قلیلی که بخواهند از این شرایط استفاده  کنند حتما برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه