اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان:

قیمت کالاها ارتباطی با قیمت بنزین ندارد/ متخلفان را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنید

قیمت کالاها ارتباطی با قیمت بنزین ندارد/ متخلفان را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنید
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین عملا اتفاقی در بحث کالایی نخواهیم داشت گفت: به بهانه افزایش قیمت بنزین، افزایش قیمت کالا نخواهیم داشت. کسانی که بخواهند از وضعیت پیش آمده سو استفاده بکنند با آنها برخورد می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا متین، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: افزایش قیمت کالا به بهانه  افزایش قیمت بنزین غیر منطقی هست و این موضوع بی ارتباط با سایر کالاها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متین تاکید کرد: عملا اتفاقی در افزایش قیمت کالایی نخواهیم داشت چرا که سهم عمومی تغییری نداشته است بنابراین افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

,

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه حمل و نقل کالای بین شهری هم به دلیل اینکه قیمت گازوئیل افزایش نداشته  و بدون تغییر خواهد ماند گفت: در خصوص حمل و نقل مسافران به دلیل اینکه یارانه آنها برقرار است به هیچ وجه افزایش قیمت نخواهیم داشت.

,

متین تاکید کرد: سهمیه آژانس ها هم مشخص است و تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت آنها هم تعیین تکلیف و برقرار می شود.

,

وی با بیان اینکه در بحث ناوگان حمل و نقل باری وانت بارها هم سهمیه می گیرند عنوان کرد: ممکن است که از وضعیت پیش آمده برخی بخواهند سو استفاده بکنند که با آنها برخورد خواهیم کرد.

,

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بازسی ها بصورت ویژه از روز گذشته در بازار شروع شده گفت: اکیپ های بازرسی بصورت ویژه با کسانی که بخواهند گران فروشی بکنند وارد می شوند و برخورد می کنند و سامانه ۱۲۴ فعال است و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی از گرانفروشی و افزایش قیمت گزارش شده یا خیر بیان کرد: تا این لحظه گزارشی در مورد گران فروشی نداشتیم، اما قطعا خواهیم داشت و با هرگونه مسئله ای آماده برخورد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه