اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ملایر:

هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهد داشت/ تشدید نظارت ها بر بازار ملایر

هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهد داشت/ تشدید نظارت ها بر بازار ملایر
رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ملایر گفت: افزایش قیمت بنزین ارتباطی با سایر کالاها ندارد و در هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛  با اشاره به افزایش قیمت بنزین و بحث‌های مطرح‌شده در رابطه با افزایش قیمت‌های سایر اجناس اظهار داشت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بخش‌های مختلف نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: ما در هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهیم داشت و بر اساس دستور مسئولین بخش‌های مختلف نباید افزایش قیمت داشته باشند.

,

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ملایر به برگزاری نشست با اتحادیه‌های مختلف صنفی اشاره کرد و گفت: روز گذشته با اتحادیه‌های مختلف  و اتاق اصناف جلسه‌ای برگزار شد.

,

وی افزود: در این نشست به همه اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف عدم افزایش قیمت ابلاغ شد و همه با این امر موافق کرده و کسی تقاضایی برای افزایش قیمت نداشت.

,

زنگنه با اعلام خبر تشدید بازرسی‌ها در بخش‌های مختلف  تأکید کرد: بازرسی‌ها در رابطه با افزایش قیمت‌ها افزایش‌یافته و به‌شدت باکسانی که تخلفاتی داشته باشند برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه