اخبار داغ

فرمانده دریابانی استان هرمزگان:

کشف 968 کیلوگرم مواد افیونی در مرزهای آبی هرمزگان

کشف 968 کیلوگرم مواد افیونی در مرزهای آبی هرمزگان
دهکی از کشف 968 کیلوگرم و 500 گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ طی دو عملیات جداگانه در مرزهای آبی بندرلنگه و جاسک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ حسین دهکی، فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرزهای دریایی، با اطلاع از اینکه یک گروه از قاچاقچیان موادمخدر از سمت دریا قصد انتقال مواد مخدر به سمت نوارساحلی را دارند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: بر این اساس مرزبانان با همکاری وزارت اطلاعات به محل شناسایی شده عزیمت و پس از ساعت ها گشت زنی در ساحل، به یک فروند شناور که در حال تخلیه بسته های مشکوک در ساحل بود، برخورد کردند.

,

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات، افزود: در بازرسی مرزبانان از محل 700 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

,

دهکی در ادامه به عملیات جداگانه دریابانان پایگاه دریابانی جاسک در کشف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: همچنین در یک عملیاتی دیگر مرزبانان شهرستان جاسک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، موفق به توقیف یک فروند شناور و کشف 268 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

,

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان بر مرزهای آبی استان، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با آنها برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه