اخبار داغ

معاون سازمان صمت یزد:

افزایش قیمت به بهانه گرانی بنزین ممنوع است/ با محتکرین و گرانفروشان برخورد جدی خواهد شد

افزایش قیمت به بهانه گرانی بنزین ممنوع است/ با محتکرین و گرانفروشان برخورد جدی خواهد شد
معاون سازمان صمت یزد گفت: هرگونه افزایش قیمت کالاها به بهانه رشد نرخ بنزین ممنوع بوده و با متخلفانی که در بازار اخلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور معاون امور بازرگانی سازمان صمت یزد در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین نباید بهانه ای برای افزایش قیمت کالاها باشد، اظهار کرد: با اقداماتی که در استان انجام می‌دهیم، مردم افزایش قیمتی را مشاهده نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به برگزاری نشست شب گذشته کارگروه تنظیم بازار در استان یزد با حضور مسئولین و متولیان امرافزود: هرگونه افزایش قیمت کالاها تخلف است و بازرسین اصناف و تعزیرات حکومتی بازرسی ها را تشدید می کنند. در این راستا با محتکرین و گرانفروشان برخورد جدی خواهد شد.

,

معاون امور بازرگانی سازمان صمت یزد با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین افزایشی را ایجاد نخواهد کرد، گفت: درخواست ما از مردم این است که بی تفاوت به افزایش قیمت صنوف نباشند و با شماره 124 تماس گرفته و تخلفات را اعلام کنند.

,

وی با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت آماده دریافت گزارشات مردمی است، گفت: مردم نسبت به هرگونه جوسازی ها و اخبار و ادعاهای بی اساس توجه نداشته و با هماهنگی و همراهی بازاریان و صنوف هیچ نگرانی در این زمینه نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه