اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

نظارت ادارات صمت و تعزیرات بر اصناف تشدید می شود / کالاها گران نمی شوند

نظارت ادارات صمت و تعزیرات بر اصناف تشدید می شود / کالاها گران نمی شوند
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اداره صمت و تعزیرات حکومتی موظفند که بازرسی و نظارت خود را بر ارائه درست و بدون افزایش قیمت کالاهای اساسی بیشتر کنند گفت: اداره صمت و تعزیرات نسبت به هرگونه تخلفی در حوزه افزایش قیمت ها برخورد قانونی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به افزایش قیمت بنزین در شب گذشته در سراسر کشور، اظهار کرد: این افزایش قیمت در راستای اصلاح انرژی سوخت بود و درواقع به منظور عدالت محوری و صرفه جویی و حفاظت از محیط زیست دولت این تصمیم را گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: در راستای افزایش قیمت بنزین، در شهرستان اسدآباد کمیته تنظیم بازار روز گذشته با حضور اعضای این کمیته تشکیل شد و باتوجه به افزایش قیمت بنزین تأکیدات لازم در زمینه افزایش قیمت‌ کالاها ناشی از این روند به مدیران گوشزد شد.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: باتوجه به اینکه قیمت گاز و گازوییل که در حمل و نقل بار و کالاها نقش دارد تغییری حاصل نشده، در زمینه قیمت اقلامی که در بازار وجور دارد، تغییراتی را نخواهیم داشت.

,

وی تصریح کرد: برای وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها، وانت بارها، ازانسها، خودورهای گازسوز و ماشینهای تعلیم رانندگی سهمیه ای تدبیر شده که قطعا در افزایش قیمت و نرخ کرایه ها و خدمات انها نیز تغییراتی را نخواهیم داشت.

,

درویشی تأکید کرد: اداره صمت و تعزیرات حکومتی موظفند که بازرسی و نظارت خود را بر ارائه درست و بدون افزایش قیمت کالاهای اساسی بیشتر کنند و نسبت به هرگونه تخلفی برخورد قانونی داشته باشند.

,

وی در خصوص سهمیه وسایل نقلیه خطوط روستایی نیز گفت: خودروهایی عمومی که به صورت ثبت نام شده و دارای هویت مشخص و عمومی باشند، مانند دیگر وسایل نقلیه عمومی سهمیه در نظر گرفته شده است، مگر اینکه در هویتشان برای سازمان مربوطه محرز نباشد و آن‌ها نیر می توانند از طریق بخشداری‌ها نسبت به این مهم اقدام کنند.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص عدم نظارت بر اخذ نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری هم گفت: در این زمینه تذکرات به شهرداری و سازمان حمل و نقل تاکسیرانی داده شده که هم حضور تاکسی ها و هم کنترل قیمت را در برنامه خود داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه