اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه مطرح کرد:

پیش‌بینی بارش برف در برخی نقاط کرمانشاه /کاهش ۱۰ درجه‌ای دما

پیش‌بینی بارش برف در برخی نقاط کرمانشاه /کاهش ۱۰ درجه‌ای دما
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوای استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در برخی نقاط سردسیر استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه اظهار داشت: آسمان استان تا اواسط هفته آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و در ساعاتی از روزهای دوشنبه و سه شنبه به خصوص در نواحی شمالی و شرقی استان با رگبار باران (غالبا پراکنده) پیش‌بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: هر چند بارش های اخیر غالبا قابل توجه نیست اما علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها ممکن است در نواحی سردسیر استان هم به تدریج به شکل رگبار پراکنده برف مشاهده شود.

,

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا در استان خبر داد و بیان داشت: با عبور این سامانه از جو استان شاهد استقرار هوای نسبتا سرد در نقاط مختلف کرمانشاه خواهیم بود.

,

این مسئول تصریح کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز پدیده مه صبحگاهی به ویژه در نواحی سردسیر و حواشی رودخانه ها دور از انتظار نیست.

,

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل صفر و حداکثر ۱۶ درجه سانتی گراد بوده است.

,

خسروی عنوان کرد: همچنین طی این مدت سومار و قصرشیرین با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان و اسلام آباد غرب و حمیل با کمینه ۳ درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط گزارش شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه