اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

برخی در کشور غارتگری بیت المال راه انداختند/ طلبه ها با کمترین در آمد زندگی خود را می گذرانند

برخی در کشور غارتگری بیت المال راه انداختند/ طلبه ها با کمترین در آمد زندگی خود را می گذرانند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در کشور عده ای رقابت بر سر غارتگری بیت المال راه انداخته اند اما طلبه هایی که کمترین درآمد را دارند باید جوابگوی این ظلم غارتگران باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت السلام محمد هادی نظیری شامگاه گذشته در جشن میلاد پیامبر و فرزندش امام صادق در رزن عنوان کرد: برای اینکه انبیا مردم را در صحنه نگه دارند باید معارف الهی را بیان کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: خداوند دلیل رسالت انبیا را ایجاد فضایی برای قیام به قسط مردم عنوان میکند و سختی کار پیامبران الهی این است که باید مردم را برای قیام به قسط آماده کنند.

,

وی با بیان اینکه نکته مهم این است که خداوند پیامبران را مأمور آمادگی مردم برای قسط کرده است ، ادامه داد:پیامبران الهی آماده اند تا مردم را به میدان بیاورند به وسط میدان ،تا در این جامعه حرف خدا حاکم باشد .

,

نظیری تصریح نمود: مفسرین در تحلیل بیان خلقت آهن در کنار قسط آن را نشان دهنده این می دانند که گاهی برای اجرای عدالت اجتماعی و در برابر ظالمین باید ایستادگی کرد و مقاومت کرد.

,

وی اظهار کرد: خداوند به دنبال امتحان انسان در پایبندی او به حرف خداوند است.

,

نظیری بیانیه گام دوم را دستورالعملی برای چهل سال دوم انقلاب دانست و ادامه داد: اگر ما وظیفه خود را درست انجام ندهیم باید جواب تمام بشریت را بدهیم.

,

وی با بیان اینکه ظهور فقط در شرایطی رخ خواهد داد که زمینه برقرار باشد،گفت: در شارع مقدس اسلام باید همه نسبت به وظایف خود پاسخگو باشند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید نمود: اگر انسان در مسیر اجرای دستورات اسلام خللی ایجاد کند باید جوابگوی همه ی بشریت را باشد، حکومت اسلامی ثمره نهضت و انقلاب تمام مبارزان و انبیا تاریخ است و ما نسبت به حفظ آن و خون شهدا مسئول هستیم.

,

وی با انتقاد شدید از غارتگری برخی بر بیت المال تاکید کرد: امروز عده ای افتاده اند به چپاول بیت المال مسلمین و متاسفانه حرف ها را طلبه ها می شنوند که خودشان از کمترین در آمد برخوردار هستند و رهبری در گام دوم به چپاول بیت المال هشدار می دهند.

,

نظیری گفت: کسانی که می گویند در آمد بنزین را بین مردم  توزیع می کنند باید بیایند بین مردم زندگی کنند، باید از ویلاهای پانصد میلیونی بیرون بیایند ،اگر راست می گویند باید بین مردم بیایند، نه اینکه از داخل ماشین نظرسنجی کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز اقدامات آقای رئیسی امیدها را زنده کرده است، اقداماتی نظیر دستگیری روح الله زم بسیار مهم است و بازداشت جعبه سیاه روح الله زم خواب را به چشم برخی ربوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه