اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد؛

آماده‌باش اکیپ‌های بازرسی در زنجان برای نظارت بر بازار

آماده‌باش اکیپ‌های بازرسی در زنجان برای نظارت بر بازار
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آماده‌باش کامل اکیپ‌های بازرسی در زنجان برای نظارت بر بازار خبرداد و گفت: در صورت مشاهده تخلف احتمالی رسیدگی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت بنزین و احتمال افزایش دادن کالاها توسط برخی از سودجویان به صورت خودسرانه اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی در حالت آماده باش هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در کل کشور نیز تعزیرات حکومتی در حالت آماده باش است اگر کسی بخواهد از این وضعیت سوء استفاده کند برخورد خواهد شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: موضوع احتکار کالا نیز به شدت پیگیری شده و اگر پرونده‌ای در این راستا وجود داشته باشد برخوردهای قانونی اعمال می‌شود.

,

وی با بیان اینکه تا این لحظه موردی از افزایش قیمت‌ها در استان زنجان نداشتیم خاطر نشان کرد: اگر موردی در استان وجود داشته باشد رسیدگی به پرونده‌ها به صورت خارج از نوبت انجام می‌شود.

,

ممیزی افزود: اگر پرونده ای در راستای افزایش خود سرانه قیمت‌ها یا احتکار کالا تشکیل شود در مدت 10 روز رای قطعی برای آنها صادر خواهد شد و همچنین اگر احتکار کالا نیز وجود داشته باشد کالا در کمترین زمان در بین مردم با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه