اخبار داغ

امام جمعه درگزین:

کارگروه های مجمع عالی بسیج به دنبال مطالبه گری عالمانه باشند

کارگروه های مجمع عالی بسیج به دنبال مطالبه گری عالمانه باشند
امام جمعه شهرستان درگزین گفت:مجمع عالی بسیج و کارگروه فرهنگی آن باید به دنبال راه منطقی و قانونی موثر جهت مطالبه گری از دستگاه ها باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت السلام خلیل ربیعی، صبح امروز در نشست کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج رزن و درگزین عنوان کرد: مجمع عالی بسیج ظرفیت خوبی در جهت فعال کردن مطالبه گری درست و منطقی در مسیر قانون از ادارات و نهادها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه ما به دنبال فعال کردن ظرفیت های راکد و دستور العمل بر زمین مانده فرهنگی هستیم گفت: در این اقدام بیش از همه موارد به جدیت و ثابت قدم بودن اعضای کارگروه ها و همکاری نهادها نیاز است.

,

ربیعی زنده کردن مطالبه گری روش مند و مدبرانه را یکی از مهمترین عوامل احیا قوانین انجام نشده دانست و ادامه داد: دستگاه ها باید از مطالبه گری کارگروه های مجمع در جهت رشد کارآمدی خود بهره ببرند.

,

وی داشتن برنامه مشخص و مدون در جهت مطالبه گری را رمز تداوم کار بر شمرد و گفت: ابزار رسانه های محلی می تواند شاخص ترین وسیله در جهت پاسخگو کردن دستگاه ها باشد.

,

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه های اجتماعی را همچون وسیله های دیگر دارای کاربردهای مثبت و منفی برشمرد و تصریح نمود:ما باید به بهترین شکل ممکن پس از احصا وظایف دستگاه های فرهنگی و مطالبه اجرای صحیح وظایف دستگاه ها از رسانه های نوین بهره ببریم.

,

وی رسانه ها را بلندگوی مطالبه گری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مطالبه گری در دنیای امروز با رسانه ها پیوند خورده است.

,

امام جمعه درگزین اظهار کرد: یکی از مهمترین کارکردهای کارگروه های مجمع عالی بسیج تحقیق و پژوهش برای اشراف بر مسائل است.

,

وی مطالبه گری صحیح را یکی از موانع ایجاد بحران و نارضایتی اجتماعی دانست و تاکید کرد: بیش از ۹۰ درست مسائل،مشکلات و مطالبات از دولت است که باید بر اساس قانون مطالبات را مطرح کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه