اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست/ برخورد جدی با گران‌فروشان و احتکارکنندگان

هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست/ برخورد جدی با گران‌فروشان و احتکارکنندگان
حمیدرضا کریم گفت: هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست و در صورتی که فردی به صورت خودسرانه اقدام به گران‌فروشی کند با وی برخورد جدی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کریم، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به افزایش قیمت بنزین طی چند روز گذشته اظهار کرد: متأسفانه طی دو روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر گرانی خودسرانه تعدادی از اجناس توسط برخی فروشندگان و توزیع کنندگان به تعزیرات حکومتی رسیده است که این امر مصداق گران فروشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی تاکنون از سوی اصناف و دولت در اقلام مصرفی اعلام نشده است افزود: با توجه به اینکه افزایش قیمت نداشته‌ایم در صورتی که فردی به صورت خودسرانه اقدام به گران فروشی کند با وی برخورد می‌شود و هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: با بالا رفتن نرخ بنزین، بیشترین افزایش قیمت مربوط قسمت حمل و نقل جاده ای خواهد بود که هنوز این قسمت نیز افزایش قیمتی نداشته‌ایم لذا همچنان نرخ حمل و نقل نیز تغییری نداشته است.

,

کریم با اشاره به اینکه با گران فروشان بر اساس قانون برخورد جدی می‌شود، خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، گشت‌های مشترکی با اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی کرده است و در صورت مشاهده گران فروشی با آن‌ها برخورد می‌شود.

,

وی در پایان تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو از وضعیت به وجود آمده سوء استفاده کرده و با احتکار یا گران فروشی به دنبال بالا بردن قیمت اجناس هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی یا احتکار می‌توانند از طریق شماره تلفن 135 شکایات خود را به ما اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه