اخبار داغ

استاندار قزوین:

ناهنجاری‌های جامعه با پرداختن به هویت اسلامی و ایرانی کاهش می‌یابد

ناهنجاری‌های جامعه با پرداختن به هویت اسلامی و ایرانی کاهش می‌یابد
استاندار قزوین گفت: ما از تمدنی کهن برخورداریم و ورود اسلام به ایران ظرفیت بیشتری را برای ما رقم زد، پرداختن به هویت می‌تواند بسیاری از گرفتاری‌ها و ناهنجاری‌های امروز جامعه راحل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در دومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی که امروز(شنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)برگزار شد اظهار کرد: ایران سرشار از ظرفیت‌های هویت بخش است،تاریخ ایران اسلامی و ارزش‌های دینی در کنار هم ظرفیت بزرگی را برای ما خلق می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: ما از تمدنی کهن برخورداریم و ورود اسلام به ایران ظرفیت بیشتری را برای ما رقم زد، پرداختن به هویت می‌تواند بسیاری از گرفتاری‌ها و ناهنجاری‌های امروز جامعه راحل کند.

,

استاندار قزوین ابراز کرد: ما باید در جایگاه بالاتری قرار بگیریم و می‌توانیم به عنوان کشوری پرافتخار در زمینه صنعتی و علمی نقشی شایسته داشته و هویت را به عنوان ارزش در جامعه تقویت کرد.

,

وی افزود: توسعه بدون توجه به آموزش و پرورش به موفقیت نمی‌رسد، اگر این ارگان درست شکل گرفته و نقش خود را در تربیت انسان به عنوان مهمترین عنصر توسعه به‌خوبی ایفا کند به موفقیت دست می‌یابیم.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: اگر این همایش‌ها به تغییر رویکردها منجر شود، می‌تواند به منشایی بزرگ برای جامعه تبدیل شود؛ اسلام دبن ارزش‌ها و انسجام است و بهتر زیستن را به ما می‌آموزد و با برداشت درست از آن می‌توان ناهنجاری‌های جامعه را کاهش داد.

,

وی ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌ها به علت عدم توجه به ارزش‌ها و آمورزش شکل گرفته و امیدواریم با برنامه ریزی در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهیم.

,

جمالی پور گفت: قزوین بخشی از هویت ایرانی است و در زمینه‌های مختلف نقش ایفا می‌کند و سهم ما از امکانات و منابع توسعه ناچیز است و امیدواریم در زمینه‌های ساختاری و امکانات که ضعف داریم برطرف شود تا قدم‌های شایسته‌ای برای توسعه استان برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه