اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

همه توان استان بر این است که افزایش قیمتی صورت نگیرد

همه توان استان بر این است که افزایش قیمتی صورت نگیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه همه توان استان بر این است که افزایش قیمتی صورت نگیرد گفت: هم اکنون برخی در فضای مجازی برای سودجویی و سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین هستند و این فضاها باید مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از دیار آفتاب؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر اینکه این افزایش قیمت نباید تأثیری بر قیمت‌ها داشته باشد گفت: باید بررسی شود چه عواملی می‌تواند در افزایش قیمت دیگر اجناس مؤثر باشد که باید سریعاً در جهت رفع آنها تصمیم‌گیری شود و درواقع نباید شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این شرایط باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی کنترل بحث‌های روانی در خصوص افزایش قیمت بنزین را یک ضرورت خواند و افزود: طبق طرحی که دولت قرار است اجرایی کند به سه دهک جامعه پرداخت‌هایی انجام می‌شود که این پرداخت‌ها می‌تواند به معیشت مردم کمک کند.

,

فرخی بابیان اینکه افزایش قیمت بنزین نباید تأثیری بر قیمت دام و طیور داشته باشد گفت: باید کلیه مسائلی که ممکن است در این روزها اتفاق بیفتد همچون عرصه و تقاضا کنترل شود چراکه هرگونه افزایش قیمتی منجر به این می‌شود مردم تصور کنند ناشی از قیمت بنزین است.

,

وی با اشاره به اینکه نباید تمرکز روی مرکز استان باشد و مدیریت بازار در سطح استان باید انجام شود افزود: کلیه دستگاه‌ها با فوریت در شهرستان‌ها مصوبات جلسه را منتقل کنند و کلیه فرمانداران در این خصوص توجیه شده‌اند و لذا همه آنها امروز جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستانی را تشکیل می‌دهند.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بابیان اینکه همه توان استان بر این است که افزایش قیمتی صورت نگیرد گفت: نباید شاهد سودجویی برخی‌ها باشیم چراکه هم‌اکنون برخی در فضای مجازی برای سودجویی و سوءاستفاده از این طرح هستند و این فضاها باید مدیریت شوند.

,

وی نظارت کلیه دستگاه‌ها برای جلوگیری از احتکار را لازم و ضروری خواند و افزود: هم‌اکنون شایعاتی منتشرشده که در آینده ممکن است افزایش قیمتی صورت گیرد و برخی سودجویان نیز به دنبال احتکار هستند که باید همه دستگاه‌ها با قاطعیت از آن جلوگیری کنند.

,

فرخی بابیان اینکه باید مدیریت میدانی برای کنترل حمل‌ونقل شهری انجام شود گفت: از کلیه مردم که در این خصوص پیشنهاداتی دارند دعوت می کنیم که سایر نظرات خود را منعکس کنند چراکه این یک تصمیم ملی است و همه باید از آن حمایت کنند ولی رفع مشکلات این طرح لازم است.

,

وی با اعلام اینکه تیم های نظارتی و تخصصی در سطح استان تشکیل خواهد شد افزود: کلیه مسئولین در بخش های مختلف استان باید نظارت لازم را داشته باشند و رسانه ها نیز در این جهت کمک کنند.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: این تصمیم در اصلاح بخش های اقتصادی کشور بسیار موثر است و می تواند تأثیرات مطلوبی را بر زندگی و معیشت مردم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه